Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Bugaboo tråden nr 13

Jag skulle inte klippa av säkerhetsremmen! Är både praktiskt ur säkerhetssynpunkt som Shoegirl säger om man går ner för backe eller är halt ute. Sedan tror jag att det minskar andrahandsvärdet om man börjar "ta sönder" delar på vagnen.

• oOrosamarängerOo
    elims skrev 2008-04-25 11:25:07 följande:
    Om någon undrar så tänkte jag bara berätta att vill man ha en Cam med vanlig bas & DEMINtopp så kostar det 200 kr extra, alltså 8900 kr totalt. Har precis fått svar från butiken. De skrev också att det har varit lite allmänt strul med leveranserna på Demin, men att jag kunde få boka en demintopp som de hade hemma på lager för att försäkra mig om att verkligen få den (i tid).
    Det där är lite lustigt för endel ställen tar 1000:- för denimtoppen, köpte min för det, medans andra tar 1200:-.
  • oOrosamarängerOo
    elims skrev 2008-04-25 11:42:26 följande:
    SooJuicyDet är kanske skillnad om man köper den på nätet mot i butik?kommer köpa i en sthlms-butik.
    Nope! Köpte min på gucce ex, och även sett nätbutiker som tar både 1000:- o 1200:-
  • oOrosamarängerOo
    leson76 skrev 2008-04-25 13:13:04 följande:
    Känns lite som jag kanske kommer gå "din väg". Har en Brio idag, ska eventuellt köpa en Gecko....tror du jag kommer ge upp Geko och köpa en Cameleon även jag? Kanske jag ska satsa på en Cameleon direkt istället. Brukar bli dyrt att vara dumsnål :)
    Jag hade oxå en gecko först men bytte till camen då den kändes mer som en komplett vagn, mysigare och större. Geckon är snäppet skönare att köra då den har bredare handtag dock. Vilken du än väljer så kommer det va ett uppköp mot brion (har haft en en gång i tiden)
  • oOrosamarängerOo
    medea08 skrev 2008-04-25 17:43:43 följande:
    Låter bra! Var köpte du fästena? Har mejlat Kidzshop, men inte fått något svar därifrån. Varför har du bytt ut s-hjulen? Är cames bättre?
    Idag fick jag hem lite grejer jag beställt från kidzshoppen, sand sommarsuffla, rosa parasoll o rosa canvas sufflett. Tack thj!!
    Skrev här för ett tag sen att jag inte rek dem efter att jag inte fått svar på mail och mina ordrar uteblivit. Nu ordnade det sig iallafall

Inboxa thj här på fl istället!
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-04-26 07:53:53 följande:
    Nu har jag sommarpimpat min bugga. Har brun/brun men bytte till en rosa sittdelstyg och rosa parasoll och nya petunia Pickle skötväska har tagit bilder men hittar inte sladden som man kan ladda in den med Gör det snarast..... SÅ nöjd! Nu står jag i värsta dilemmat. Vilken vagn tar jag med mig till Cypern. Bee är ju den bästa resevagnen men Cameleon är lixom mer komplett. Hade den förra året på alla resor och tyckte den var toppen..... Maken tycker Bee då han ÄLSKAR den. Men jag vet inte...Cam är ju så snygg nypimpad
    Haha, ni får väl ta varsin då.
  • oOrosamarängerOo
    Finasteunge skrev 2008-04-26 10:44:35 följande:
    Måste bra fråga. nått ja ska tänka på när ja köper bugan på måndag??? innan ja går ut från butiken??
    Testa handtaget ordentligt kanske, dra av all kraft.
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-04-27 23:15:29 följande:
    TOKIG!Nån människa här på FL ville köpa min vagn som jag har ute och hon propsade på att komma ikväll trots att jag sa att jag hade svårt att ta det nu med sovande/kolikbarn.Vi kom överens att träffas utanför min port istället 22.45.Jag stod där nere i en halvtimme (!) och när jag kommer upp igen har hon mejlat att hon ängrat sig , fast mejlet är skickat EFTER avtalad tid vi skulle träffas.Hur fräck får man vara? *Varning*Jag tror att det var nån som bara ville jävlas faktiskt.
    Men fy vilken stil! Oxå nyfiken på vem det va?
  • oOrosamarängerOo
    bakabakalitenkaka skrev 2008-04-28 10:15:57 följande:
    Behöver er hjälp!!!jag ska köpa en transportväska till buggan. Har hittat en butik som säljer den för 950:- (står det på hemsidan). Jag ringde dit nyss för att fråga om dom har den hemma och om jag kan hämta den i butiken. Jo den fanns, men då säger hon att den kostar 1445:-Får dom ha två priser? Har jag rätt att få köpa för 950:- då dom skriver det priset på hemsidan?
    Det är gamla modellen förmodligen.
  • oOrosamarängerOo

Den senare modellen har hjul, tror det är enda skillnaden, kanske nån annan vet?

bakabakalitenkaka skrev 2008-04-28 10:42:18 följande:
    ahaaa, vad är det för skillnad mot den nya?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13