• thj

Bugaboo tråden nr 13

SmillaMilla skrev 2008-03-27 17:10:39 följande:
    Åh vad det är roligt. Jag har fått massor av beröm för min pimpade bugga. Så kul. Tack alla!
    Den är ju urläcker en sån måste jag ha kramizz.
    Har du taget ett bäddset?spjälsäng strl?

• thj
    enlitenskrutt skrev 2008-03-27 17:21:22 följande:
    thj: tack så jättemycket. Den e ju såå fin, ska fixa till min frog till syskonet tittar ut i augusti och är lite sugen på denna.
    Oh men Ett Stort Grattis till lill*sötis i magen.
  • thj
    mamma2003 skrev 2008-03-27 17:55:34 följande:
    Skit i vad plånboken säger, det svider bara en gång som min mamma brukar säga när jag är småsnål. Förresten så är det billigare att köra Bugaboo än t ex Emmaljunga som verkar vara barnvagnarnas Volvo. Tänk dig att du köper en Cameleon för 8.700:- och säljer den om tre år för 5.000:- (jag bara gissar). En Emmaljunga duovagn kostar kanske 7.000 Om tre år skall du vara glad om du får 2.000:- för den. I det här exemplet har Buggan kostat 1.230:- per år medan Emmaljungan har kostat 1.660:- per år. Köper du Buggan hos Babytrader så kostar den 1.000:- per år. Det är billigare än tv-licensen .Jag sitter för mycket här i tråden va? *måste skaffa mig ett liv*
    nej försvinn inte rån tråden skaffa inget annat liv ..
    Jag går här och typ uppdaterar sidan var gång jag går Förbi datan,jublar om jag ser att det är ngn som skrivet i den ...
    Huhu  nu ska jag dammsuga övervånningen och göra pannkakor och bada busa och lögga dessa små troll sen kommer jag hit igen ...
    Har du fått ditt paket idag gumman
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-03-27 21:56:24 följande:
    Svar på #2122 Vill ha grön!
    Går att beställa tar ca 5v att få hem
  • thj
    Trojka skrev 2008-03-28 23:26:54 följande:
    Jag ska få en rosa Bee till sommarn!!! Min sambo är snäll han.
    Oh Vilken snäll sambo du har..

Kramizz
  • thj
    mamma på vift skrev 2008-03-29 09:20:28 följande:
    Nej han e ganska liten....62 cm lång och 6195 gram...men med overall o åkpåse så ligger han med huvudet nästan uppe vid sufletten finns kanske 5 cm kvar....därför började jag fundera på hur det ska gå nästa vinter. Vi har en tunn fleeceåkpåse så det är ju inte den som bygger på. Men men det blir nog bra!
    Är det för trångt uppe vid sufletten tycker du?
    Då går det att ordna
    har ett bra tips där
    Kram
  • thj
    Stargirl skrev 2008-03-29 20:12:36 följande:
    Aaaah oki...bara en gissning som sagt. Fattar inte hur de får det att gå runt med frakten hit och med rabatten och med eventuella reservdelar som ska skickas.
    Fattar det inte heller ..
    Det kan inte gå runt..

Kramizz
  • thj
    Kajsan skrev 2008-03-29 20:32:03 följande:
    Äh, jag ska nog ändå beställa en på Kidzshopen om jag ska ha en
    Då kommer KIDz bli superglada
    Kramizz
  • thj
    Mammas Kalle skrev 2008-03-29 22:04:57 följande:
    Hej prövar att fråga en gång till å hoppas att nån av er experter här vet svaret på min fråga Finns inte de nya färgerna på Bugaboo Cameleon i USA? Någon som vet när de kan tänkas dyka upp? På bugaboo.com den nordamerikansa versionen finns inte samma utbud som på den svenska versionen..
    Har igen aning men det borde ju vara detsamma maila dem och fråga

kramizz
  • thj
    rply skrev 2008-03-29 22:19:22 följande:
    thj : gb gb gb :d
    kollar nu
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13