• thj

Bugaboo tråden nr 13

Infinite Joy skrev 2008-04-10 22:57:25 följande:
    www.vecka.nu
    Tusen tack!!
    Sparas i favoriter för ev framtida behov
    V15 alltså
    Kram
  • thj
    Duntoffla skrev 2008-04-12 10:09:35 följande:
    Någon som har tips på var man kan handla Bugga-tillbehör via nätet?
    Vad behöver du?
    Kramizz
  • thj
    SoFo89 skrev 2008-04-12 11:43:42 följande:
    Så var mitt från början, sen var det som om något "slets ut", det blev bara värre och värre.
    Hej vännen
    Jag har tyvärr inte kunnat ta ngn bild på orange/offwhite ((Min kamera har pajat))
    Men ny är på ingång ..
    Men det såg så läckert ut
    Kramizz
  • thj
    Weklund skrev 2008-04-13 10:13:30 följande:
    Åhh. frågade här i tråden tidigare men fick då till svar att den inte passade alls på bugaboon, läste däremot att den passar men den inte ggick att fälla ihop riktigt. "Bugaboo Cameleon – fits, but pushchair cannot be fully folded due to brackets and, due to the front legs being narrower, Buggypod will point slightly towards centreline of pushchair" var det som stog riktigt!!då kanske man ska testa & köpa en då, så man slipper böket med en extravagn... Hmm vad tror ni??
    De som marknadsför dessa i sveriga,har talat om att de inte funkar på bugaboo.
    Tråkigt tycker jag då de verkar mkt bra ör övrigt..
    Ska be dem skicka en till mig så kan jag testa en extra gång
    kram
  • thj
    potatis skrev 2008-04-13 12:27:21 följande:
    Förutom orginal bräda, vilka ståbrädor funkar till Bugaboo??
    buggyboard,kiddyboard  vet jag,men det ar ngn mer minns iinte riktigt vilken tyvärr.
    Kram
  • thj
    Azel skrev 2008-04-13 17:17:04 följande:
    Jag jobbade på mässan i lördags och har sett jätte många fina bugaboo. 2 st Bee har jag sett, en gul och en khaki. Nån härifrån?Jag stog i Babydesigns monter och sålde/visade upp bärsjalar och selar
    Måste fråga stod på mässan i jönköping med?
    Kramizz
    Bina skrev 2008-04-13 16:52:31 följande:
    Är alla supernöjda med sin Bee eller är det någon som har något negativt att säga?Jag är sugen som attan men tack vare föräldraledigheten kan jag nog inte köpa en Bee också.. jag funderar på om jag gör bort mig om jag säljer vår trotjänare Cameleon och byter till Bee? Killen är 1 år i Maj och i Augusti börjar dagis och "verkliga livet" där vi inte behöver vagn dagligen alls... Råd någon?

Klart du ska ha en bee den är kanoners

Kram

• thj
    Azel skrev 2008-04-13 18:03:35 följande:
    Nope, bara i Stockholm och nu i Göteborg
    Tänkte om jag också träffat dig,kommer du till jönköping i år?
    Kram
  • thj
    Azel skrev 2008-04-13 18:15:33 följande:
    När är den?
    brukar vara i okt så det är stund dit
    Kram
  • thj
    slma skrev 2008-04-14 08:45:07 följande:
    hej, vet att det tidigare var nagon som länkade till en sida som salde tyger, bla detta molntyg som dykt upp i bildtraden pa fina sufletter (jag behöver moln till en säng...) fanns även fina tyger med elefanter pa... nagon som kan hjälpa till?
    Jag brukar handla på  www.barntyger.se
    eller www.barnkammaren.se

kram
  • thj
    Cococo skrev 2008-04-14 22:20:10 följande:
    Åhh, problem! Dark khaki eller svart Bugaboo Bee??
    khaki är dundersnygg,svart är snygg också går ju att blanda med allt.
    kram
    Dis skrev 2008-04-14 23:19:47 följande:
    Jag har också problem! Gul Bee med khakiparasoll eller tvärtom?

den gula är också fin,läckert gul

kram

Lillpinglan skrev 2008-04-14 20:10:59 följande:
    leson76 - det är familjetorget.se som har den rabatten!Jag har lite frågor.. Ska köpa en Bugaboo Cameleon och undrar om min bilbarnstol Akta Graco funkar till den? Hur vet jag vilken modell jag har (köpt den begagnad av en kompis)? Det står ”DATE063004” på stolen. Det är ett babyskydd med bas, bara att ”klicka fast”. Det finns en gul etikett som säger; GRACOECE.R44/03UNIVERSAL>13 kg Y03.44.160 E11 ECE.R44/03SEMI-UNIVERSAL>13 kg Y03.44.161 Det säger mig ingenting..? Sen undrar jag om man kan "prenumerera" på inlägg i den här tråden, alltså att man kan få mail till sin inkorg när någon svarat på mitt inlägg?
    adaptern funkar till båda modellerna,har jag lärt mig ,men för att vara helt säker så ta med babyskyddet och testa det med adatptern.
    kram
    Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13