• thj

Bugaboo tråden nr 13

Kajsan skrev 2008-03-30 19:55:33 följande:
    Hon är 5 veckor, men stor och stabil.Det kanske funkar med åkpåse och liggläge tänkte jag.Så ligger hon i vår dubbelvagn.Eller vad gör babynestet för nytta?
    Då skulle jag nog satsa på en åkpåse babynestet är ganska litet.
    Oh du för du väljer oss..
    Kramizz
  • thj
    rply skrev 2008-03-31 11:35:14 följande:
    Gud jag blir helt galen här hemma, hur ska jag kunna bestämma mig.En bee lr inte, antingen bee lr teutonia .. Men jag kan ite bestämma mig.
    Oh vännen om jag kunde hjäpa dig
    fast det är alltid ku med nytt

Kram
  • thj
    junk skrev 2008-03-31 11:51:15 följande:
    Någon som sett den nya orangefärgen? På bild ser den vääääldigt... orange ut :D Tror ni man tröttnar på den (tänker som toppfärg nu). Såg i bildtråden att shoegirl hade orange suflett till brun bas å det såg så läckert ihop. Men frågan är, tröttnar man snabbt tro?
    Orange /brun är superfin
    Den är typ vägverksorange

kram
  • thj
    junk skrev 2008-03-31 15:21:13 följande:
    Svar på #2602Jag är med på noterna, det ÄR en trend och som alla trender så svalnar de, tyvärr. Det är roligt att kika i bildtråden, trenderna syns så tydligt! I början av tråden är det mkt gråbas/rosatopp, sedan denim och sandbas/bruntopp och nu brunbas/orangetopp..

brun bas rosa topp är så snygg
    Kram
    har svarat i din GB

• thj
    SmillaMilla skrev 2008-03-31 18:14:00 följande:
    Någon som testat oth sittdynan i buggan? Passar den bra?
    jag har den och den passar toppen
    Kram
  • thj
    Litenfyra skrev 2008-03-31 15:58:43 följande:
    passar bugaboo-åkpåse till bee eller bara bee-åkpåsen till bee?
    Passar bra
    steffo trish skrev 2008-03-31 16:33:39 följande:
    E det någon här som bor i Nybro?Jag fick ett id nummer av thj men det bidde nog fel för vi bor i sthlm å den vagnen skulle till Nybro så jag tänkte att någon här kanske blir glad

Oh nooo

Förlåt mig tog jag fel.

har skickat dig rätt nu.

• thj
    SmillaMilla skrev 2008-03-31 18:40:14 följande:
    har du bild?
    visst ordnar det under kvällen
    kram
  • thj
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-31 19:21:29 följande:
    smillanilla: att du inte köper en hos ditten datten, hon syr egna som hon säljer med frakt för 262, jättefina, jag köpote en i helgen och den passar alla vagnar......mycket finare än oth
    vem ??
    Kramizz
  • thj
    jule skrev 2008-03-31 19:26:56 följande:
    sök på medlem ditten datten här på FL hur fina som heslt har spanat in ett par men får väl hålla i plånboken eftersomjag helt oväntat gick å köpte mig en bee härom dan
    he,he
    tack för tips
    FL Lisa skrev 2008-03-31 19:25:54 följande:
    hon heter ditten datten här på FLjag funderar också på att beställa från henne..men jag kan inte bestämma mig för vilken/vilka förger
    Tack
  • thj
    MGn skrev 2008-03-31 20:21:37 följande:
    Måste avslöja en liten hemlis...Det är min mamma som är "Ditten Datten"Har lite frågor...vad tror ni om att köpa in Gunilla Axén moln tyg?Jag vet att hon inom snar framtid kommer att lägga ut helt himelska medaljongmöster, cerise och limegrön...jag har redan paxat en i vardera färg =)
    Oh är det din mamma
    Vilken duktig mamma du har
    har skrivet i hennse GB

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13