• thj

Bugaboo tråden nr 13

mallan brallan skrev 2008-04-05 22:14:38 följande:
    just det, jag hade ett "lakan" runt madrassen. Kändes bäst, man vet aldrig vad som händer och fleeceöverdraget är inte lika smidigt att tvätta som ett lakan.
    Mallan jag tänkte på dig igår inte sett dig i trden på ett tag ju
    Hur är det med er
    Och så är jag så nyiken på din nya snygga silvervagn
    Kram
  • thj
    mallan brallan skrev 2008-04-05 22:23:03 följande:
    hahaha, va söt du e thj. Här e jag! Jag har inte nämnt det men vi har köpt ett hus som vi nu renoverar samtidigt som vi är inneboende (hela familjen) hos min mor! Vilket innebär att vi bor väääldigt primitivt...Det har liksom kommit i skymundan i Neiman Marcus-hysterin. Men den är beställd! Dom fick vagnen till sig den 2:a april, sen förvarnade dom att det kunde ta 2-4 veckor att få den. Så vi får ge oss till tåls!
    Oh nytt hus Grattis!
    Kul,är ju så skoj att inreda .

Så fort den kommer lovar du att ta en massa fina bilder på den till bildtråden

Kramizz
  • thj
    Unna skrev 2008-04-06 10:15:58 följande:
    Angående pris för beg. vagn så har jag hört att andra gett tipset att sälja vagnen och tillbehören separat. Någon kanske vill ha en vagn men inte de tillbehör ni valt att köpa till. Då kan de ju känna att de betalar för mycket för något de inte vill ha. Och separata tillbehör borde ju locka väldigt många andra!
    '*fniss*

Jag skulle just skrivet detta och så ropa mina troll på mig (de är ute och leker)
    Så kom jag tillbax och då var det klart ..

Kram
  • thj
    milimina skrev 2008-04-06 10:28:09 följande:
    det är sant förstås... jag trodde ju inte att jag skulle vilja ha en åkpåse eftersom vi hade en lodger bunker. men sen blev det en iaf, så vi hade till båda vagnarna... och den är använd kanske fem ggr totalt om man lägger ut bara vagnen då, med det som hörde till när den var ny (servicekit osv), kan man få 5000-5500 för den då? och sen sälja tillbehören separat.
    Jag sålde min med bara sittdel och extra sommarsuflett för 5800:- på 20minuter
    så det kan du säkert få
    Då hade jag blåbas med blå fleece topp svart sommarsuflett..
    Inget mer ..

Kram
  • thj
    jule skrev 2008-04-06 11:26:24 följande:
    thj - såg du att jaginboxat dig i förrgår... allt bra? *kram*
    oh söta du
    ska kolla nu
    Kramizz
  • thj
    Weklund skrev 2008-04-06 13:03:53 följande:
    nån som provat buggypod:en på bugaboon?är inne på de då vi kommer ha två som vill åka i sommar!!
    Kajsan skrev 2008-04-06 13:14:42 följande:
    Den ska inte funka enligt vad jag hört, och det säger de som saluför den själva
    Den funkar inte tyvärr inte som kajsan skrev.
    Synd för den skulle vara toppen annrs
    Kram
  • thj
    Weklund skrev 2008-04-06 13:19:06 följande:
    va ja ha hört så paassar den men att den inte funkar riktigt att fälla upp
    Tror inte det funkar finns inget att fästa den med på bugaboo.
    Kram
  • thj
    Videli skrev 2008-04-06 16:14:37 följande:
    Neeeeej hon hade den inte, Stargirl, har du sett den hos Bonti?
    Nu finns den
    Kram
  • thj
    Videli skrev 2008-04-06 16:37:07 följande:
    Jaaaa men vad läskigt, var ju precis igen inne och kollade och då hittade jag den, fin fint Då var det inte jag som var tokig då
    Nix utan ngn som missat den
    Kramizz
  • thj
    mamma2003 skrev 2008-04-07 21:58:35 följande:
    Alltså, jag blir inte klok på folk. På Tradera ligger det ute en auktion med en Cameleon i kanonbra skick där köp nu-priset är 8.500:-. Då undrar jag; vem skulle vilja betala 8.500:- plus antagligen frakt på ca 300:- för en begagnad vagn? Man får ju en splitterny för 100 kr mindre. Jag kan garantera att det inte kommer några bud på den auktionen. Och om det behövs tilläggas; det är inte min auktion .
    Nja det lär ju inte hagla med bud på den

Gumman jag har inboxar dig
    Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13