• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-22 12:58:48 följande:
    Det finns inga Graco adaptrar till Bee. Det finns bara Maxi cosi till Bee.
    Nej , det finns det visst
  • Stargirl
    Dis skrev 2008-03-20 23:28:19 följande:
    Tror ni jag kan få min gamla bugga (7 mån) såld för 6000 kr? Ingen har hört av sig än, trodde det var ett bra pris.
    Det tror jag absolut. Men tänk på att det är påsk. Folk är bortresta och har kanske köpt en massa påskmat etc och löning nästa vecka. Så det är kanske lite fel tid att sälja grejer.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-22 13:00:42 följande:
    Nej , det finns det visst
    Det sa dom att det inte fanns när vi frågade för ett tag sen. Då en kompis har en sån stol och ville ha en Bee att knipsa fast den i.....är du helt säker? Butiken ringde till Bugaboo till och med och frågade och de sa nej det finns just nu bara maxi cosi och snart adapter till deras egen.
  • Stargirl
    3småttingar skrev 2008-03-22 12:21:57 följande:
    Hej! Är det många här som har den där sommarsuffletten på sommarn? Den ser ju verkligen luftigare ut på nått sätt
    Hade förra året....Jag vet egentligen inte om det behövs....vill mest ha en. Men det är ett kul sätt att ändra färg på sin vagn.
  • Jimps

Nu har jag och maken tagit med mamma och svärmor till babyhuset och tittat på vagnar. Det blir nog en bugaboo cam. Nu ska vi bara bestämma vad vi ska ha för färger och om det är lönt att köpa ett maxi cosi babyskydd. Vi skulle få låna hans systers annars. Är det många som har använt sig av möjligheten att sätta babyskyddet på chassit?

• imsa

vi har isofixplatta i bilen till babyskyddet och adaptrar till vagnen. smidigt att bara klicka ur skyddet och över till chassit om man handlar eller är på kortare dagstur någonstans. guld värt också att inte behöva spänna fast skyddet i bilen varje gång.

Jimps skrev 2008-03-22 13:25:07 följande:
    Nu har jag och maken tagit med mamma och svärmor till babyhuset och tittat på vagnar. Det blir nog en bugaboo cam. Nu ska vi bara bestämma vad vi ska ha för färger och om det är lönt att köpa ett maxi cosi babyskydd. Vi skulle få låna hans systers annars. Är det många som har använt sig av möjligheten att sätta babyskyddet på chassit?
    ♥ nu är hon här ♥
  • Apple Pie

MOGEN: Samma här, bas och adaptrar och jag använder det dagligen när vi kör till affären eller om Maja somnar i bilen och jag bara ska göra nått snabbt, innan hade vi också en liten bil (mini cooper) så då var det perfekt för då tog vi inte alltid med vagnen beroende på vad vi skulle utan bara hjulen och sen barnstolen som ändå satt i vagnen.

imsa skrev 2008-03-22 13:30:44 följande:
    vi har isofixplatta i bilen till babyskyddet och adaptrar till vagnen. smidigt att bara klicka ur skyddet och över till chassit om man handlar eller är på kortare dagstur någonstans. guld värt också att inte behöva spänna fast skyddet i bilen varje gång.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-22 13:04:31 följande:
    Det sa dom att det inte fanns när vi frågade för ett tag sen. Då en kompis har en sån stol och ville ha en Bee att knipsa fast den i.....är du helt säker? Butiken ringde till Bugaboo till och med och frågade och de sa nej det finns just nu bara maxi cosi och snart adapter till deras egen.
    Den här tänkte jag köpa ivarjefall, den kanske är ny ?
    www.babytrader.eu/shop/product_info.php&products_id=1304
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-22 14:03:48 följande:
    Den här tänkte jag köpa ivarjefall, den kanske är ny ?www.babytrader.eu/shop/product_info.php...
    Ja den måste vara ny....kanske fanns den inte just DÅ men nu finns den.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-22 15:38:12 följande:
    Ja den måste vara ny....kanske fanns den inte just DÅ men nu finns den.
    Japp Bra va?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13