• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Apple Pie

Tack!!! Ja jag har också planer på att införskaffa ståbräda till Buggan i framtiden det kommer att bli 16 mån mellan mina barn och vi går ju ut på långpromenader med hunden, och hon sover ju ofta i vagnen MEN hoppet har inte lämnat mig, min brors fru ville köpa vår cam (dem köpte en Quinny) fast jag vill inte sälja min innan jag vet att jag absolut inte använder den!

Helena S skrev 2008-03-21 08:04:52 följande:

Apple Pie & MGn:Vi köpte en P&T när vi fick vårt andra barn (har 19 månader mellan barnen), den såldes precis. Använde den i max 1,5 månad (stått o samlat damm i 5 månader alltså) och efter det har jag bara kört Bugaboo med ståbräda... Så mitt tips; sälj absolut inte Bugaboon innan ni vet exakt hur mkt dubbelvagnen behövs
  • Mamma Anna

Nu har jag ett riktigt lyxproblem. Vilken skötväska ska jag ha? Har två jujube-väskor att välja mellan eftersom jag tänkte sälja den ena.

rosa
    www.familjeliv.se/hem/mamma_anna/gallery/php9o3grm.jpg

och brun
    www.familjeliv.se/hem/mamma_anna/gallery/phpbzzyzt.jpg

Jag tycker den bruna hänger snyggare på vagnen, den rosa känns lite stor, men den rosa är snyggare iofs... åh vad svårt!

Eller ska jag sälja båda två och köpa en helt annan? Såg att det hade kommit nya modeller av ju ju be

• imsa
    Bellahhh skrev 2008-03-21 11:12:29 följande:
    bra fråga
    gjorde samma misstag häromdagen. tänkte att jag skulle beställa skötväskor ifrån kiwikid nu när dollarn är så låg. har en stor pop väska nu. sambon förstod inte poängen med att köpa en eller två väskor till.
    man är rätt bra korkad om man frågar dom 
    ♥ nu är hon här ♥
  • miiillan

åhhh!! den nya modellen såg ju kalas ut...!!

längtar till våren!!!
  • Kajsan

Mamma Anna skrev 2008-03-21 14:54:41 följande:

Nu har jag ett riktigt lyxproblem. Vilken skötväska ska jag ha? Har två jujube-väskor att välja mellan eftersom jag tänkte sälja den ena.rosawww.familjeliv.se/hem/mamma_anna/gallery/php9...och brunwww.familjeliv.se/hem/mamma_anna/gallery/phpb...Jag tycker den bruna hänger snyggare på vagnen, den rosa känns lite stor, men den rosa är snyggare iofs... åh vad svårt!Eller ska jag sälja båda två och köpa en helt annan? Såg att det hade kommit nya modeller av ju ju be
    Jag har båda färgerna, ...skulle gå efter modell, vilken är mest praktisk för er?
  • Mamma Anna

Kajsan:
    Ja det vet jag ju inte riktigt. Spontant tycker jag att ryggsäcksvarianten verkar sitta bäst. Eller så behåller jag båda så länge

• Iddah

Någon som vet om man kan ta bort "vingarna" på Bee? Om nån förstår vad jag menar
    Har sett bilder där dom e bort tagna men verkar sitta fast Fundersam

• Kajsan

Men alltså, från Babytrader kan man ju få en Bee, gracoadaptrar och Babynest för 5200.
    Det är bra! Undrar om jag inte ska ta och sälja camen ändå?

• Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2008-03-21 17:56:50 följande:
    ska chassit och liggdelen glappa i fästena dvs i sina låsta lägen!
    På vilket sätt menar du? Man kan rucka handtaget en liten bit upp och ner, det är en del av fjädringen. Är det så du menar så är det helt OK.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13