• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Helena S

Apple Pie & MGn:
    Vi köpte en P&T när vi fick vårt andra barn (har 19 månader mellan barnen), den såldes precis. Använde den i max 1,5 månad (stått o samlat damm i 5 månader alltså) och efter det har jag bara kört Bugaboo med ståbräda... Så mitt tips; sälj absolut inte Bugaboon innan ni vet exakt hur mkt dubbelvagnen behövs

• Fröken Småland
    MGn skrev 2008-03-20 22:46:36 följande:
    Jag kan inte bestämma mig...älskar bugaboon, den är så snygg. men för 8700kr så känns det inte bra att den står oanvänd i hallen, jag behöver pengarna.... varför kan man inte ha kakan och äta den!?
    Ja, behöver du pengarna då är det ju svårt att motivera att den bara står oanvänd . Men den tappar ju väldigt lite i värde, du får antagligen samma pengar om ett halvår eller ett år så kan du härda ut ett tag till kanske och se om du inte får användning för den?

Visst är det en rejäl summa pengar som är låst men som sagt får man ju tillbaka det mesta. Jag brukar tänka i termerna; vad får jag istället för de pengarna? T ex om man röker (vad kostar ett paket cigaretter nu, 45?) Jag gissar på 45 och så röker jag inte ett paket om dagen. På ett halvår har jag sparat 8.200:- .  Det är mååånga toppar det!
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-03-21 09:42:52 följande:
    Ja, behöver du pengarna då är det ju svårt att motivera att den bara står oanvänd . Men den tappar ju väldigt lite i värde, du får antagligen samma pengar om ett halvår eller ett år så kan du härda ut ett tag till kanske och se om du inte får användning för den?Visst är det en rejäl summa pengar som är låst men som sagt får man ju tillbaka det mesta. Jag brukar tänka i termerna; vad får jag istället för de pengarna? T ex om man röker (vad kostar ett paket cigaretter nu, 45?) Jag gissar på 45 och så röker jag inte ett paket om dagen. På ett halvår har jag sparat 8.200:- .  Det är mååånga toppar det!
    Det är 1.5 bee!
  • S a C

Det kanske bara är jag, men alla väskor jag använt har suttit bra på handtaget... Men för det mesta har jag skötväskan i varukorgen ändå. Hehe.
    www.familjeliv.se/hem/livradd_med_stil/gallery/phpx2pfvm.jpg

Sweetheartno1 skrev 2008-03-20 23:00:06 följande:
    Hejsan!Tänkte höra om någon har en bild på sin vagn och skötväska?Måste hitta en väska som sitter bra på vagnen och ahr bra plats för förvaring!Skip*hop elr deras bugaboo väska???Hjääälp !!!
  • miiillan
    Sweetheartno1 skrev 2008-03-20 23:00:06 följande:
    Hejsan!Tänkte höra om någon har en bild på sin vagn och skötväska?Måste hitta en väska som sitter bra på vagnen och ahr bra plats för förvaring!Skip*hop elr deras bugaboo väska???Hjääälp !!!
    jag har en ju-ju-be har inte hunnit använda väskan än men tror den kommer bli bra!

har även bild på oioi hobo som jag skickade tillbaka, passade inte alls till i färgen
    längtar till våren!!!
  • Kajsan
    jaj86 skrev 2008-03-21 09:59:48 följande:
    jag har en ju-ju-be har inte hunnit använda väskan än men tror den kommer bli bra! har även bild på oioi hobo som jag skickade tillbaka, passade inte alls till i färgen
    Jag har tre ju-ju-be, de sitter jättebra.
    En Dante beatrix, sitter bra den med.
    En Gaia och Co stor manchestergrej, den är gigantisk, sitter sådär.
  • Bellahhh

Gubben vägrar att jag ska köpa en till vagn :( Fast jag har alla cash nu SJÄLV *bhuhu*

Min familj är finast
  • Stella81

Vet inte om alla sett det redan, men gucce.se har 10% rabatt i påskhelgen om man anger "påskägg" vid betalningen. Slog till på en brun åkpåse, blev 895 kr istället för 995. Tyvärr har de ju inte så många färger dock...

• Fröken Småland
    Bellahhh skrev 2008-03-21 10:29:28 följande:
    Gubben vägrar att jag ska köpa en till vagn :( Fast jag har alla cash nu SJÄLV *bhuhu*
    Varför frågar du honom? *skrattar rått*
  • Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-03-21 10:58:40 följande:
    Varför frågar du honom? *skrattar rått*
    bra fråga
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13