• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    Jimps skrev 2008-03-22 13:25:07 följande:
    Nu har jag och maken tagit med mamma och svärmor till babyhuset och tittat på vagnar. Det blir nog en bugaboo cam. Nu ska vi bara bestämma vad vi ska ha för färger och om det är lönt att köpa ett maxi cosi babyskydd. Vi skulle få låna hans systers annars. Är det många som har använt sig av möjligheten att sätta babyskyddet på chassit?
    Vilket babyskydd har din syster?
    Vi har använt det rätt mycket men iofs så sparar ni ju en hel del pengar genom att låna ett babyskydd så då kan man ju fundera om det är värt pengarna.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • steffo trish

Hej!
    Ni som hunnit införskaffa en Bee; hur gamla/långa är era barn och sover de i den?
    Sambon fick upp ögonen för den igår när vi fick demonstration av några kompisar (första vagnen han blivit riktigt intresserad av ), men våran tjej är ca 86 cm lång och benen sticker ju ut lite när hon ligger ner. Vi har en Cam nu och jag vill absolut inte byta ut den - isåfall komplettera och ha den som resevagn. Hon satt jättebra i den och störtgillade den stora sufletten

~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • Stargirl
    steffo trish skrev 2008-03-22 15:42:46 följande:
    Hej!Ni som hunnit införskaffa en Bee; hur gamla/långa är era barn och sover de i den?Sambon fick upp ögonen för den igår när vi fick demonstration av några kompisar (första vagnen han blivit riktigt intresserad av ), men våran tjej är ca 86 cm lång och benen sticker ju ut lite när hon ligger ner. Vi har en Cam nu och jag vill absolut inte byta ut den - isåfall komplettera och ha den som resevagn. Hon satt jättebra i den och störtgillade den stora sufletten
    Vår dotter är 14 månader och ngt kortare än er och hon sover hur bra som helst i sin. Då är hon fportfarande vänd emot mig. Sonen som är 4,5 sover också bra i en Bee (helt otroligt) vi tog med vagnen till sjukhuset då han var sjuk tidigare i vinter och han sov så bra i vagnen. Vi bäddade ner med en kudde och filt (ingen sele).
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Cococo

Hur gamla var era barn när ni slutade med åkpåse? Vill så gärna köpa ny, men vet inte om det är någon mening.

• Fröken Småland
    thj skrev 2008-03-22 18:43:04 följande:
    Glad Påsk alla vänner
    Tack detsamma! Fler än jag som inte är på flashig påskfest...
  • Mammas Kalle

hej!

va inne på bugaboo.com kikade på dels den europeiska och den amerikanska versionen. Fick då se att det verkar var skillnad på utbudet av färger. Stämmer det verkligen? I den nordamerikanska / usa finns inte de nya färerna med....

Vet ni om de är på gång snart iusa? ska dit i vår och tänkte ev köpa med en cameleon då...

• thj

Hemma med mina busar sambo + lite kompisar till kidsen.
    Stek i ungnen som doftar gott.
    Barnen gör fina påsk krya på dig Kalle(min morfar)teckningar
    Han ligger på lasarettet igen *snyft*..
    Ska ringa han nu igen,jag terrar min stackars Morfar för att jag bara längtar och saknar han sååå ..

Gör du då?

• Mamma Anna

thj:
    vad tråkigt med din morfar .

Här är det också mat på gång. Oxfilé och potatisgratäng i ugnen, vattnas i munnen men gud vad gott det hade varit med ett glas vin till! Men nu är det väl bara tre månader kvar av ofrivilligt vinuppehåll så till sommaren kanske det kan bli ett glas...

• thj
    Mamma Anna skrev 2008-03-22 19:08:37 följande:
    thj:vad tråkigt med din morfar .Här är det också mat på gång. Oxfilé och potatisgratäng i ugnen, vattnas i munnen men gud vad gott det hade varit med ett glas vin till! Men nu är det väl bara tre månader kvar av ofrivilligt vinuppehåll så till sommaren kanske det kan bli ett glas...
    tack söta du
    Oh oxfile jag kommer nuuuuuuuuuuu älskar oxfile och potatisgratäng ..
    Hur dags är  det klart

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13