• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Dis

Undra vad som händer om man skriver in rabattkoden om man handlar för mindre än 600 euro.. där borde det finnas en spärr?

• Fröken Småland
    MillionStars skrev 2008-03-25 22:37:37 följande:
    OBS! Om man köper en ny basklädsel till liggdelen, blir det samma basfärg på sittdelen???
    Alltså om man köper en ny basklädsel till liggdelen så får man just bara det, inget till sittdelen. Bara liggdelsbas kostar 665:-, sittdelsbas kostar 880:- och varukorg 440:-.
  • Preciouss

mamma2003

Liggdelsbas för 665 kr, är det babytraders pris eller?
    Hur beställer man en sån har mejlat dom men de svara ju inte..

• MillionStars
    mamma2003 skrev 2008-03-26 07:47:35 följande:
    Alltså om man köper en ny basklädsel till liggdelen så får man just bara det, inget till sittdelen. Bara liggdelsbas kostar 665:-, sittdelsbas kostar 880:- och varukorg 440:-.
    Okej, då vet jag... Hoppas att det kommer ut delar på tradera i sand snart *blink blink*
  • thj
    Kajsan skrev 2008-03-25 22:13:36 följande:
    Hur gör du? Jag försöker, och var på god väg.Fast sen köpte jag två syskonvagnar idag och nu ser det illa ut på bee-fronten
    Men nu är jag nyfiken vad har du köpt för syskonvagn?
    Kramizz
  • Tullis

Hej! Helt färsk här på tråden o visste långt innan jag blev gravid att det skulle bli en cam när det äntligen var dax!
    Nu till min dumma fråga: jag har varit inne på babytrader.eu o kollar priser och så. Överväger att gå till centrum och köpa då det är 100 meter... Men i alla fall så är de med röda liggdelar billigare än andra färger och jag har lovat min sambo att vi ska ha en svart vagn. Men är alla tyger på vagnen utbytbara så kan jag ju köpa en färgglad vagn plus allt i svart till. Så kan jag ju få lite färg när jag är ute och går.

Tacksam för hela tråden samt svar!

• milizza

Hallå=) Har suttit och funderat på en sak. Hur kommer det sig att man har så olika vagnar i olika städer?

Jag bor i örebro..och om jag går på stan ser jag mestadels emmaljunga scooter och emmaljunga city cross.

Var i Stockholm förra veckan. Såg bugaboo vagnar exakt överallt!!!! Och då gick jag bara omkring drygt en timme.

• Ms Kanga
    Tullis skrev 2008-03-26 09:59:58 följande:
    Hej! Helt färsk här på tråden o visste långt innan jag blev gravid att det skulle bli en cam när det äntligen var dax!Nu till min dumma fråga: jag har varit inne på babytrader.eu o kollar priser och så. Överväger att gå till centrum och köpa då det är 100 meter... Men i alla fall så är de med röda liggdelar billigare än andra färger och jag har lovat min sambo att vi ska ha en svart vagn. Men är alla tyger på vagnen utbytbara så kan jag ju köpa en färgglad vagn plus allt i svart till. Så kan jag ju få lite färg när jag är ute och går.Tacksam för hela tråden samt svar!
    Du kan byta alla delar som är av tyg till andra färger
  • Thats me

men, svart finns väl inte i bas till cammen?? bara fleccedelarna väl..

bas=liggdel och sittdel

Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • Lourdes
    Thats me skrev 2008-03-26 10:28:28 följande:
    men, svart finns väl inte i bas till cammen?? bara fleccedelarna väl..bas=liggdel och sittdel
    Nej precis,  bara grått..
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13