• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Unna

Och jag hade helt ignorerat Cam innan, och nu blir jag alldeles pirrig när jag tänker på att vi ska köpa en sån!

Men man kan väl inte få en helt svart cam? Det närmaste blir väl mörkgrå bas och svart topp?

Och om du vet att det är en svart ni ska ha blir det väl billigare att köpa grå/svart direkt än att köpa en röd/svart och sedan komplettera med mörkgrå varukorg, liggdel och sittdel...
    Man sparar ju 130 euro när man köper med röd bas, men enligt Shoegirls blogg:

Priser på bastyger till Cameleon:
    Varukorg 440:-
    Sittdelen: 880:-
    Liggdelen: 665:-

Tullis skrev 2008-03-26 09:59:58 följande:
    Hej! Helt färsk här på tråden o visste långt innan jag blev gravid att det skulle bli en cam när det äntligen var dax!Nu till min dumma fråga: jag har varit inne på babytrader.eu o kollar priser och så. Överväger att gå till centrum och köpa då det är 100 meter... Men i alla fall så är de med röda liggdelar billigare än andra färger och jag har lovat min sambo att vi ska ha en svart vagn. Men är alla tyger på vagnen utbytbara så kan jag ju köpa en färgglad vagn plus allt i svart till. Så kan jag ju få lite färg när jag är ute och går.Tacksam för hela tråden samt svar!
  • jule

hello girls nu har jag precis beställt en bee e ju livsfarligt att hänga här i tråden m er men nu har jag lovat mig själv å maken att nu e d stopp ... iaf för ett tag

• Tullis

Hej igen, tack för era svar. Men jag har för mig att jag har sätt helsvarta cam... Kan det vara så att det är ett annat material kanske? Vilket material är bäst tycker ni?

Enligt mina beräkningar så får jag med de röda och orange tyget nästan gratis om jag beställer det istället o kompletterar med svart. Om det nu finns i svart...

• Minxy
    Tullis skrev 2008-03-26 12:00:30 följande:
    Hej igen, tack för era svar. Men jag har för mig att jag har sätt helsvarta cam... Kan det vara så att det är ett annat material kanske? Vilket material är bäst tycker ni?Enligt mina beräkningar så får jag med de röda och orange tyget nästan gratis om jag beställer det istället o kompletterar med svart. Om det nu finns i svart...
    Kan det vara geckon du sett?
    Leo kom till oss 16/2
  • thj
    Tullis skrev 2008-03-26 12:00:30 följande:
    Hej igen, tack för era svar. Men jag har för mig att jag har sätt helsvarta cam... Kan det vara så att det är ett annat material kanske? Vilket material är bäst tycker ni?Enligt mina beräkningar så får jag med de röda och orange tyget nästan gratis om jag beställer det istället o kompletterar med svart. Om det nu finns i svart...
    Svart finns ej som bastyg.
    men som topptyg finns då att välja mellan canvas eller fleece
  • jule

tullis - el kanske frog du sett...

har lagt in lite nya bilder på min frog m annan klädsel + åkpåse i offwhite ngn som vill lägga in dem i bildtråden, jag e ju inte PLUS... så vore d snällt

• MGn

Jag blir så ledsen, ingen vill köpa min bugaboo =(

• Mawe123

Funderar lite..

Tycker att det finns mycket vääldigt nya begagnade buggor på blocket, endel så nya som bara använda ett par veckor. Vilka personer är det som säljer dessa vagnar?

Har de köpt vagnen billigt och tjänar på att sälja den?

Lever vagnen inte upp till deras förväntningar?

Är det problem med chassit på dessa vagnar?

Nån som har en bra förklaring på detta, tycker det är så konstigt, att sälja en vagn som man precis fått hem, om den fungerar bra och man är nöjd med den =)

Vad tror ni?

//Maria

William 000213, Lowe 070712
  • thj
    MGn skrev 2008-03-26 12:32:56 följande:
    Jag blir så ledsen, ingen vill köpa min bugaboo =(
    Prova att sälja den utan tillbehören.
    och dem var för sig ..
    Din nyaa bllå canvas toppen är ju hur snygg som helst ..
    Sälj den utan iggde och liggdel lös så gjorde jag med min..

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13