• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jule

thj - tror du jag har min bee imorgon...

om du har tid vill du lägga in mina nya bilder i bildtråden, så blir jag nnu gladare än va jag va när maken gav klartecken för en bee

• MGn
    Mawe123 skrev 2008-03-26 12:32:57 följande:
    Funderar lite.. Tycker att det finns mycket vääldigt nya begagnade buggor på blocket, endel så nya som bara använda ett par veckor. Vilka personer är det som säljer dessa vagnar?Har de köpt vagnen billigt och tjänar på att sälja den?Lever vagnen inte upp till deras förväntningar?Är det problem med chassit på dessa vagnar?Nån som har en bra förklaring på detta, tycker det är så konstigt, att sälja en vagn som man precis fått hem, om den fungerar bra och man är nöjd med den =)Vad tror ni?//Maria
    Jag säljer en helt ny vagn...Köpte den innan jag insåg att vi behövde en syskonvagn istället...så nu står den helt orörd i hallen...Har haft bugaboo tidigare och har varit helnöjd!
  • MGn
    thj skrev 2008-03-26 12:40:13 följande:
    Prova att sälja den utan tillbehören.och dem var för sig..Din nyaa bllå canvas toppen är ju hur snygg som helst..Sälj den utan iggde och liggdel lösså gjorde jag med min..Kramizz
    Vad ska man då sätta för pris på sakerna?
    Vagnen är ju bara sååå snygg!
  • MGn

thj, mailade dig på jobbet...hade en fråga angående betalningen.

• thj
    MGn skrev 2008-03-26 12:53:52 följande:
    thj, mailade dig på jobbet...hade en fråga angående betalningen.
    Jag är hemma idag men vill du så får du gärna inboxa mig
  • pofsan

Är det någon som har en mailadress till den svenska bugaboo agenten, jag mailade Natali för över 1 vecka sedan men har inte fått något svar, hon kanske inte är kvar, vet ni någon annan adress?

• Dis

Några frågor ang Bee och tillbehör..
    Kommer beställa vagnen runt 20 april. Vilka tillbehör är värt att satsa på? Parasoll, solsuflett? Är Bees och Cammen parasoll de samma?
    Hur är det med åkpåse till nästa vinter, använder 1,5-åringar det? Kan man använda cameleonens åkpåse?

• lillebror ja

Vad är ett rimligt pris att sälja sin Bugga för?

1)Har en helt ny Denim (utan kvitton & garantier, de står ju på mig) Alla tillbehör oanvända!

2)Har även annan som har rullat ca 10ggr mellan dagis och hemmet. Använt åkpåse så sitsen är mer eller mindre orörd! Liggdel och alla tillbehör oanvänt!

Vagnarna är köpta från Tyskland och har betalat närmare 8000:-/st då Euron var som högst

• Bellahhh

Hej tjejer..Har inte hängt här över påsk då jag sitter på sjukhuset med sonen, han har fått någon virusinfektion de ej vet vad det är :( Detta blir väl tredje dygnet nu.. Han har varit sövd och sover förtillfället..Geckon står här å vakar också ;P Smidigt att köra runt med den här på hospitalet!

Min familj är finast
  • Preciouss

Jag mejla nyss med Babytrader. Jag frågade om jag kunde köpa en extra bas till min cameleon men det gick inte, detta var svaret jag fick:

You only can order a extra carrycot.
    Carrycot 89.95 euro
    Shoppingbasket 49.95 euro
    Seat 79.95 euro

The deliverytime for this is 6 weeks.

Tur att det säljs liggdelsbas på Tradera då o då.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13