• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • LindaLii
    mollan nu skrev 2008-03-26 18:45:06 följande:
    LindaLii: snygg sittdyna! Det tyget har jag sytt en fåtölj till dottern av!
    Tackar tackar, jag är verkligen jättenöjd med den!! Hon (ditten datten här på FL) har sytt den så stort tack till henne kul med något nytt!

Kan du inte lägga in en bild på fåtöljen? *nyfiken*
    ♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och gravid i v 38♥♥♥♥
  • Micjah

God kväll alla!
    Packade upp min nya Bugga förra veckan o älskar den lika mycket som den förra

MEN...inne i chassit vid pluppen på handtaget man ändrar riktning (o dyl) skramlar det. Som om nån fjäder eller skruv eller liknande sitter löst där inne. Inget man kan göra nåt åt från utsidan alltså.. Mailade babytrader om detta o fick till svar att alla chassin de hade i sitt showroom också skramlade där och hänvisade att jag skulle ta kontakt med bugaboo.com om jag va missnöjd... (!!!!!!!) vad är det för svar???
    Enligt Alice då..är ALLA chassin så..är det någon annan som upplever detta?
    Har hört om chassin som åker ut, men inte detta skrammel.. Vad göra?
    Det är det nya chassit jag har...

• mollan nu
    LindaLii skrev 2008-03-26 18:58:50 följande:
    Kan du inte lägga in en bild på fåtöljen? *nyfiken*
    Absolut! måste hitta laddaren til kameran bara. Den försvann i flytten.Eller så kan jag ta en halvdassig med mobilen
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • LindaLii
    mollan nu skrev 2008-03-26 19:59:13 följande:
    sagt och gjort:
    WOW!! Duktig du är, den var ju jättesnygg!!!
    ♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och gravid i v 38♥♥♥♥
  • RååSa BuBBlan
    Micjah skrev 2008-03-26 19:44:13 följande:
    God kväll alla!Packade upp min nya Bugga förra veckan o älskar den lika mycket som den förra MEN...inne i chassit vid pluppen på handtaget man ändrar riktning (o dyl) skramlar det. Som om nån fjäder eller skruv eller liknande sitter löst där inne. Inget man kan göra nåt åt från utsidan alltså.. Mailade babytrader om detta o fick till svar att alla chassin de hade i sitt showroom också skramlade där och hänvisade att jag skulle ta kontakt med bugaboo.com om jag va missnöjd... (!!!!!!!) vad är det för svar???Enligt Alice då..är ALLA chassin så..är det någon annan som upplever detta?Har hört om chassin som åker ut, men inte detta skrammel.. Vad göra?Det är det nya chassit jag har...
    Precis så låter mitt åxå!!! Å vad jag funderat vad det kan vara???  Visseligen är det fel på mitt chassi (höger sida glider upp) så jag kommer få ett nytt...
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Micjah
    Angelinah skrev 2008-03-26 20:20:51 följande:
    Precis så låter mitt åxå!!! Å vad jag funderat vad det kan vara???  Visseligen är det fel på mitt chassi (höger sida glider upp) så jag kommer få ett nytt...
    Ok, då är vi två iallafall.. Hoppas inte ditt nya låter också!
    Hur gick du tillväga för att få ett nytt chassi? Hade du beställt från babytrader också?
    Får du returnera ditt trasiga chassi?
  • RååSa BuBBlan
    Micjah skrev 2008-03-26 20:40:23 följande:
    Ok, då är vi två iallafall.. Hoppas inte ditt nya låter också!Hur gick du tillväga för att få ett nytt chassi? Hade du beställt från babytrader också?Får du returnera ditt trasiga chassi?

Nä, det smårasslande ljudet slipper jag gärna på nästa Glad Jag trodde det va en sked som låg och rasslade mot en barnmatsburk i skötväskan först, men efter att ha tömt den o ljudet va kvar fattade jag ju de kom från chassit, undrans vad det är?

Jag köpte min vagn på kidzshop o det va inga problem att få ett nytt, vet inte om jag ska skicka åter de gamla chassit, inte fått nån info om det än.. Vettesjutton HUR jag ska skicka det i sådanafall och i VAD?? De e ju inget som går på posten direkt i en mailingbag

• Cajsan

Åh såg en Bee för första gången live idag!!! Khaki-suflett! Den var faktiskt snygg! Tycker inte att den ser så fin ut på bild, men live var det ju jättefin! Och tjejen som hade den gillade den jättemycket oxå, hade den till en 6 månaders! (funderar på hur man ska göra....gillar ju Camen....och maken blir väl galen om jag köper ny vagn igen?!)

• RååSa BuBBlan
    Cajsan skrev 2008-03-26 20:48:06 följande:
    Åh såg en Bee för första gången live idag!!! Khaki-suflett! Den var faktiskt snygg! Tycker inte att den ser så fin ut på bild, men live var det ju jättefin! Och tjejen som hade den gillade den jättemycket oxå, hade den till en 6 månaders! (funderar på hur man ska göra....gillar ju Camen....och maken blir väl galen om jag köper ny vagn igen?!)

Har du inte köpt nån än Flört

Khaki e sketasnygg!! Ska jag ha en Bee nån gång blir det absolut Khaki!!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13