• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Mawe123

Som jag förstod det på dem så är nykundsrabatten bortplockad nu medan de rear ut vissa vagnar, för tanken var att man inte skulle kunna köpa den billiga röda buggan med rabatt, men köper man för ordinarie priser så får man nykundsrabatten om man mailar och säger till om det när man lagt ordern...

William 000213, Lowe 070712
  • myrslok

Jag kan inte få ut camen från huvet tyckte den va aldeles för dyr då jag bara ska använda den som extra shopping och sommar sitt vagn. Men jag blev helt kär.

Har mailat babytrader och frågat om att köpa bara sitt delen.

Nu en fråga till om det är nåt fel på vagnen som det tyvärr verkar va på vissa hur bär man sig åt då egentligen???

Hur skickar man tillbaka ett så stort paket om förpakningen kanske tom är trasig hmm.

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-29 20:01:06 följande:
    Nä men nykundsrabatten har de tagit bort helt ändå på allt och när jag pratade med henne i morse så sa hon att jag kunde beställa Bee med rabatt
    Aaaah oki...bara en gissning som sagt. Fattar inte hur de får det att gå runt med frakten hit och med rabatten och med eventuella reservdelar som ska skickas.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • myrslok

Såg att länken ej funka riktigt det stog någonting om garantikort och att man skulle fylla i nåt serienummer för vagnen mm.

Någon som vet vad det är för nåt?

• Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-29 20:12:36 följande:
    Aaaah oki...bara en gissning som sagt. Fattar inte hur de får det att gå runt med frakten hit och med rabatten och med eventuella reservdelar som ska skickas.
    Nä inte jag heller
  • osvath

Hej!

Funderar på att köpa Bugaboo! Har en ettåring och behöver inte liggdelen. Vi är mycket i naturen och på stranden. Vilken sort ska man ha?

tack!

• Stargirl
    myrslok skrev 2008-03-29 20:15:03 följande:
    Såg att länken ej funka riktigt det stog någonting om garantikort och att man skulle fylla i nåt serienummer för vagnen mm.Någon som vet vad det är för nåt?
    Ja du får med den med manualen. Du kan fylla i den även online. Det är egentligen inget att göra med din riktiga garanti som du har i den butiken där du köpt vagnen.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13