• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • steffo trish

Hihi, to Bee or not to Bee
    Ja, sambon föll pladask för Bee förra helgen när några kompisar demonstrerade sin för oss. Vi har en Cam men behövde en mindre resevagn också. Först tyckte sambon vi skulle sälja Camen å köpa en Bee att ha som enda vagn men se det går jag inte med på. Dels så tycker Em så mycket om sin vagn och både sitter och ligger kanonbra i den och dels så vill jag absolut ha den till bebisen sedan. Då sa sambon att jaja, men vi har väl inte plats med både den å Bee (Bee känns aningen dyr att bara ha i bilen ifall den blir snodd). Nä nä tänkte jag, som inte blev lika störtkär i det lilla biet, det går jättebra med en annan resevagn. Men när jag sedan började kolla runt och visat sambon lite alternativ och nästan bestämt oss så sa han "Äh, lika bra vi köper en Bee!" Hihi, det är riktigt kul att se honom så frälst i en vagn har aldrig hänt förut. Den kostar ju lite mer än en vanlig sulky om man säger så, så han gillar den verkligen. Och den ÄR riktigt lättmanövrerad!
    Så ni som är i valet och kvalet - frågar ni min darling så säger han - TO BEEEEE!

~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • Stella81

Nu har jag fått svar från Babytrader att de ska skicka ett nytt chassi. Hon skrev dessutom att de kollar alla chassin de skickar ut nu. Vilket verkar jättebra, men Sofo - hade inte du fått ett trasigt bara här i veckan?

• Stargirl

Jep...bra svar...

To Bee Så säger jag och min man oxå. Han vill alltid ta Bee ist för Cam fast jag kör gärna våran fina cam oxå.

Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • WilliamNellyJamie
    Mawe123 skrev 2008-03-29 17:28:43 följande:
    Jag ser att det diskuteras om att köpa en cam med bara sittdel.Min son är 8 mån och för gammal för liggdelen, beställde därför vagnen utan liggdelen från babytrader.Priset för cameleon utan carrycot blev 6060 et tycker jag är ett bra pris, eller?Tror inte att det är omöjligt att sälja vidare den sen heller fast ligggdelen saknas, det är väl bara att begära ett juste pris.

jag tror inte du komemr ha problem alls jag tror det är många som vill köpa bara sittvagnen.... desutom vilket pris!!!  du får berätta det för myrslok för hon var den som undrade.

jag trodde ju att det var billigt att beställa den från holland så då had jag ju rätt

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • junk

Mawe123-

Läste jag rätt att du köpte en cam från babytrader utan liggdel? Om, vart hittar jag den kombon på deras hemsida?..lät mkt intressant :)

• Mawe123
    junk skrev 2008-03-29 19:28:36 följande:
    Mawe123-Läste jag rätt att du köpte en cam från babytrader utan liggdel? Om, vart hittar jag den kombon på deras hemsida?..lät mkt intressant :)
    Du måste maila dem om att du inte vill ha med liggdelen, då justerar de detta i efterhand, de tar även bort 50 euro nykundsrabatten i efterhand -så gjorde de för mig i vart fall =)
    William 000213, Lowe 070712
  • junk

Mawe123-
    Lät fin fint det där :) Nu ser det dock ut som de tagit bort rabatten.. men jag får flörtar lite ;)

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-29 19:55:38 följande:
    Nu har de tagit bort Bee på babytrader
    Jag tror att det kommer att kosta dem för mycket att frakta hit Bee samt ge nykunds rabatten..... Bara en gissning.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-29 19:59:45 följande:
    Jag tror att det kommer att kosta dem för mycket att frakta hit Bee samt ge nykunds rabatten..... Bara en gissning.
    Nä men nykundsrabatten har de tagit bort helt ändå på allt och när jag pratade med henne i morse så sa hon att jag kunde beställa Bee med rabatt
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13