• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • WilliamNellyJamie

fast du kan ju köpa ett chassi samt sittdelen och topptyget separat. så du kan ju köpa allt så får du ju en sittvagn

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • WilliamNellyJamie

Lourdes:

tack så jätte mycket, jag trodde den var mindre.....men det kanske berhövs se i verkligehen, vi har en stor bil men skulle skulle behöve en mindre vagn så mclaren kanske är bättre!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Stargirl
    myrslok skrev 2008-03-29 14:52:48 följande:
    Stargirl Jag är ju inte intresserad av liggdelen över huvud taget, men ingår det alltså ingen suflett till sittdelen heller?Sorry om jag är lite trög hehe.
    Liggdelen ingår alltid i basen. Det är topptyget som saknas då du köper bara basen.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • myrslok

Wiliamnellyjamie

Jasså var kan man köpa det det vore ju suveränt eftersom jag bara är ute efter sittvagn men inte vill ha been.

• 3småttingar
    mamma2003 skrev 2008-03-29 13:57:39 följande:
    Handtaget skall vara ruckbart, det är en del av fjädringen. Några cm blir det upptill, kanske tre? Är det mer? Annars är det helt OK. Det där med att handtaget glider är en helt annan sak som kollegorna redan svarat.
    Hmm så svårt o förklara!

Alltså, när jag har fällt upp vagnen och satt på sittdelen, då ska ju den låsa fast handtaget så man inte kan böja den upp o ner/ fram o tillbaka. MEN min är bara fast på ena sidan, den andra sidan skulle jag kunna trycka ner till marken om du förstår vad jag menar.
    Det tar liksom inte stopp. Säg att man ska gå upp för en trottoarkant, då skulle inte jag kunna göra det eftersom då känns det som handtagen kommer gå av där som jag visade på bilden. Jag vet att handtagen är ruckbart liksom men det tar ju ändå stopp.
    ღ Edwin 0611 ღ BF 0809 ღ
  • Stargirl
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-29 14:59:44 följande:
    fast du kan ju köpa ett chassi samt sittdelen och topptyget separat. så du kan ju köpa allt så får du ju en sittvagn
    Ja fast det blir nästan lika dyrt att köpa alla delarna seperat om man inte hittar det mesta begagnat.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • rply

Ni som har bee, är ni nöjda oså? Är i valet o kvalet och köpa en, men vet inte rikigt, så himla förvirrad, sålde ju min cam.
    Så antigen en BEE lr en annan. Vill gärna höra åsikter.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13