• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    rply skrev 2008-03-29 16:43:47 följande:
    Ni som har bee, är ni nöjda oså? Är i valet o kvalet och köpa en, men vet inte rikigt, så himla förvirrad, sålde ju min cam. Så antigen en BEE lr en annan. Vill gärna höra åsikter.
    Vi är jättenöjda med den. Använder den mer än jag trodde. Så smidig och skön att köra.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • WilliamNellyJamie

men köper man från holland så har jag fattat det som att det blir billigare!!! ellr så köp beg, för många säljer ju endast sittvagn så en i går på blocket....eller fråga dem som säljer beg om de kan tänkas sälja dem seperat... en del gör ju det

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • SoFo89
    3småttingar skrev 2008-03-29 15:34:46 följande:
    Hmm så svårt o förklara!Alltså, när jag har fällt upp vagnen och satt på sittdelen, då ska ju den låsa fast handtaget så man inte kan böja den upp o ner/ fram o tillbaka. MEN min är bara fast på ena sidan, den andra sidan skulle jag kunna trycka ner till marken om du förstår vad jag menar. Det tar liksom inte stopp. Säg att man ska gå upp för en trottoarkant, då skulle inte jag kunna göra det eftersom då känns det som handtagen kommer gå av där som jag visade på bilden. Jag vet att handtagen är ruckbart liksom men det tar ju ändå stopp.
    Vad skumt! Har du köpt den i butik eller via nätet? Om du har nära till någon butik som säljer vagnen kanske du kan rådfråga dom? Dom borde ju ha liite koll åtminstone.
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • Fröken Småland
    3småttingar skrev 2008-03-29 15:34:46 följande:
    Hmm så svårt o förklara!Alltså, när jag har fällt upp vagnen och satt på sittdelen, då ska ju den låsa fast handtaget så man inte kan böja den upp o ner/ fram o tillbaka. MEN min är bara fast på ena sidan, den andra sidan skulle jag kunna trycka ner till marken om du förstår vad jag menar. Det tar liksom inte stopp. Säg att man ska gå upp för en trottoarkant, då skulle inte jag kunna göra det eftersom då känns det som handtagen kommer gå av där som jag visade på bilden. Jag vet att handtagen är ruckbart liksom men det tar ju ändå stopp.
    Så skall det inte vara! Reklamera!
  • 3småttingar
    SoFo89 skrev 2008-03-29 17:02:07 följande:
    Vad skumt! Har du köpt den i butik eller via nätet? Om du har nära till någon butik som säljer vagnen kanske du kan rådfråga dom? Dom borde ju ha liite koll åtminstone.
    Som tur är så har våran lokala affär precis fått in Bugaboo och det var där jag köpte den. Tvekade om jag skulle köpa där eller på nätet. Men nu känns det skönt att jag köpte den här! Ska definitivt in på måndag och fråga!
    ღ Edwin 0611 ღ BF 0809 ღ
  • Mawe123

Jag ser att det diskuteras om att köpa en cam med bara sittdel.

Min son är 8 mån och för gammal för liggdelen,
    beställde därför vagnen utan liggdelen från babytrader.

Priset för cameleon utan carrycot blev 6060:-

Det tycker jag är ett bra pris, eller?

Tror inte att det är omöjligt att sälja vidare den sen heller fast ligggdelen saknas, det är väl bara att begära ett juste pris.

William 000213, Lowe 070712
  • Fröken Småland
    rply skrev 2008-03-29 17:25:30 följande:
    GAH, blir ju tokig, bee, inte bee, bee.. osv
    To bee or not to bee, that is the question! *skrattar åt mitt eget skämt*
  • rply

hahaha roligt ;)

mamma2003 skrev 2008-03-29 17:34:56 följande:
  • Lourdes
    mamma2003 skrev 2008-03-29 17:34:56 följande: