• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • junk
    Svar på #2602

Jag är med på noterna, det ÄR en trend och som alla trender så svalnar de, tyvärr. Det är roligt att kika i bildtråden, trenderna syns så tydligt! I början av tråden är det mkt gråbas/rosatopp, sedan denim och sandbas/bruntopp och nu brunbas/orangetopp..
  • junk
    Svar på #2610
    Kajsan skrev 2008-03-31 15:19:11 följande:
    Brun bas/ offwhite top då? Eller Brun/brun den har jag!Jag röstar annars för Brun/ rosa det är apsnyggt!
    Brunbas är skitsnyggt.. och praktisk, mörkt o bra. Men offwhitetopp, snyggt men inte så praktiskt. Jag är en praktisk person :) Sambon vill ha FÄRG på sufletten så då ska ha få det. Rosa är helt klart snyggt. Rosa vill jag ha, men vill sambon, det är frågan. Men han kan ju alltid köpa en ny topp om det stör honom, gärna för mig ;)
  • thj
    junk skrev 2008-03-31 15:21:13 följande:
    Svar på #2602Jag är med på noterna, det ÄR en trend och som alla trender så svalnar de, tyvärr. Det är roligt att kika i bildtråden, trenderna syns så tydligt! I början av tråden är det mkt gråbas/rosatopp, sedan denim och sandbas/bruntopp och nu brunbas/orangetopp..

brun bas rosa topp är så snygg
    Kram
    har svarat i din GB

• junk
    Svar på #2606
    Shoegirl skrev 2008-03-31 15:12:12 följande:
    Ha ha. Jag blev lite förvirrad när jag läste det.Har jag? Tänkte jag *nollkoll*
    Hahahaha..
  • Mamma Anna

är den oranga sommarsufletten likadan som den nya oranga eller som den gamla? nån som vet?
    Jag är lite sugen på en sån till sommaren men inte om den är för röd/orange. Annars kanske en rosa skulle passa bra...

• steffo trish
    junk skrev 2008-03-31 15:17:53 följande:
    thj-Det är så va! vägverket känns kanske väl knalligt..? Har ju haft cam tidigare, med den gamla orangea och den gilla ja :))Jag är jordens mest ambivalenta människa. Måste bestämma mig idAG för säljer vår nuvarande vagn imorgon så behöver den nya snart iaf. Dottern är på dagis så det funkar utan ett (litet) tag. Sålde den gamla då dottern vägra åka i den, men det visade sig ju att hon inte ville åka någon vagn och nu ska vi (viskar) ha ett till barn och då kör vi på en bugga.Thj- har kidzshop alla färgvarianter inne?Dessa färgkombos är ja inne på, vilken ska ja välja?*brunbas/orangetopp*brunbas/rödtopp*brunbas/rosatopp*denimbas/rödtopp*denimbas/rosatoppHar kollat igenom bildtråden ett tiotal gånger nu.. blir inge klokare.
    Denim/rosa tycker jag låter läcker!
    ~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • myHappiness

Jag tycker brun bas med denim top måste ju vara skitsnygg.

• vicki fredde

Kan man ha bugabbo bee som ända vagn?
    Hur funkar den att köra i snö på vintern?
    Tänkte sälja av 2 av de andra vagnarna och köpa en bee den är så cool..

Tacksam för svar!

• steffo trish

E det någon här som bor i Nybro?
    Jag fick ett id nummer av thj men det bidde nog fel för vi bor i sthlm å den vagnen skulle till Nybro så jag tänkte att någon här kanske blir glad

~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13