• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • milizza

Vad är den stora skillnaden på en cameleon och en frog?
    Vet att den inte säljs i sverige längre, är mest nyfiken

• Hannnas
    junk skrev 2008-03-31 11:51:15 följande:
    Någon som sett den nya orangefärgen? På bild ser den vääääldigt... orange ut :D Tror ni man tröttnar på den (tänker som toppfärg nu). Såg i bildtråden att shoegirl hade orange suflett till brun bas å det såg så läckert ihop. Men frågan är, tröttnar man snabbt tro?

Personligen gillar jag den inte alls, gillar den gamla orange bra mkt bättre... smaksak bara... men som thj skriver är den mer "vägverks"orange... mer åt det röda hållet...

Ytterligare en personlig åsikt är att brun/orange är väldigt inne just nu iom retrotrenden, men den kommer försvinna lika snabbt som den kom så jag kan tänka att man tröttnar...

MEN då kommer man ju till det bästa med BB, man kan byta färger så köp det du gillar idag så kan du byta imorgon

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Stargirl
    rply skrev 2008-03-31 11:41:06 följande:
    Jaa det hade varit underbart, Gud jag blir galen här hemma :( Ante vill ha bee, jag med på ett sätt, Men frågan är ju då om man behöver en till vagn, Lr om man kan ha den som en vagn,kram
    Jag tycker att vi skulle klara oss med Bee. Min man tycker att vi gott kan sälja Cam nu när vi ändå kör Bee mest.....men jag gillar INTE den idèn
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • myHappiness

Ni som har beställt från babytrader!
    Min vagn skickades den 28:e, när tror ni att den kommer fram? Hur många dagar tog det för er?
    Kommer de hem och ringer på eller får man avi från posten?

Längtar så...

• Mamma Anna

myHappiness:
    Min vagn tog exakt en vecka, beställde på torsdagen och nästa torsdag fick jag en avi att ajg kunde hämta den på posten. Tydligen rä det lite olika om de kör hem den eller inte

• Senap
    junk skrev 2008-03-31 11:53:12 följande:
    Stargirl menar jag inte Shoegirl :)
    Ha ha. Jag blev lite förvirrad när jag läste det.
    Har jag? Tänkte jag *nollkoll*
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • MillionStars
    myHappiness skrev 2008-03-31 15:04:41 följande:
    Ni som har beställt från babytrader!Min vagn skickades den 28:e, när tror ni att den kommer fram? Hur många dagar tog det för er?Kommer de hem och ringer på eller får man avi från posten?Längtar så...
    Jag beställde min vagn den 26:e och det verkar ha blivit nått strul med min leverans. Jag mailade Babytrader och fick ett kollinummer, så jag kan följa leveransen. Buggan verkar befinna sig i tyskland nu Men jag hoppas att jag får vagnen den här veckan
  • Kajsan
    MillionStars skrev 2008-03-31 13:24:00 följande:
    Hur funkar det egentligen med bytesmailinglistan? Jag har inboxat Kajsan...men vad händer sen? Känner mig lite trög
    Då har du fått bekräftelse via din mejl
  • junk

thj-
    Det är så va! vägverket känns kanske väl knalligt..? Har ju haft cam tidigare, med den gamla orangea och den gilla ja :))

Jag är jordens mest ambivalenta människa. Måste bestämma mig idAG för säljer vår nuvarande vagn imorgon så behöver den nya snart iaf. Dottern är på dagis så det funkar utan ett (litet) tag. Sålde den gamla då dottern vägra åka i den, men det visade sig ju att hon inte ville åka någon vagn och nu ska vi (viskar) ha ett till barn och då kör vi på en bugga.

Thj- har kidzshop alla färgvarianter inne?

Dessa färgkombos är ja inne på, vilken ska ja välja?
    *brunbas/orangetopp
    *brunbas/rödtopp
    *brunbas/rosatopp
    *denimbas/rödtopp
    *denimbas/rosatopp

Har kollat igenom bildtråden ett tiotal gånger nu.. blir inge klokare.

• Kajsan
    junk skrev 2008-03-31 15:17:53 följande:
    thj-Det är så va! vägverket känns kanske väl knalligt..? Har ju haft cam tidigare, med den gamla orangea och den gilla ja :))Jag är jordens mest ambivalenta människa. Måste bestämma mig idAG för säljer vår nuvarande vagn imorgon så behöver den nya snart iaf. Dottern är på dagis så det funkar utan ett (litet) tag. Sålde den gamla då dottern vägra åka i den, men det visade sig ju att hon inte ville åka någon vagn och nu ska vi (viskar) ha ett till barn och då kör vi på en bugga.Thj- har kidzshop alla färgvarianter inne?Dessa färgkombos är ja inne på, vilken ska ja välja?*brunbas/orangetopp*brunbas/rödtopp*brunbas/rosatopp*denimbas/rödtopp*denimbas/rosatoppHar kollat igenom bildtråden ett tiotal gånger nu.. blir inge klokare.
    Brun bas/ offwhite top då?
    Eller Brun/brun den har jag!
    Jag röstar annars för Brun/ rosa det är apsnyggt!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13