• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • rply

Jaa det hade varit underbart,
    Gud jag blir galen här hemma :(
    Ante vill ha bee, jag med på ett sätt, Men frågan är ju då om man behöver en till vagn, Lr om man kan ha den som en vagn,

kram

thj skrev 2008-03-31 11:37:26 följande:
    Oh vännen om jag kunde hjäpa digfast det är alltid ku med nyttKram
  • junk

Någon som sett den nya orangefärgen? På bild ser den vääääldigt... orange ut :D Tror ni man tröttnar på den (tänker som toppfärg nu). Såg i bildtråden att shoegirl hade orange suflett till brun bas å det såg så läckert ihop. Men frågan är, tröttnar man snabbt tro?

• artan060914

Tack tack!!
    Såg efter mycket om och men att det gick att byta språk
    Engelskan var lite lättare att förstå

Min älskade Enya är äntligen här!!
  • Infinite Joy
    artan060914 skrev 2008-03-31 00:17:16 följande:
    Hittade koden långt bak i tråden och det fungerade Så nu har vi köpt vår efterlängtade BuggaKommer om 2-5 arbetsdagar så jag hoppas att den kommer på fredagDå ska jag bara göra mig av med min oxå...Men nu är iaf vagnen beställd
    Vilket inlägg hittade du i?
  • thj
    junk skrev 2008-03-31 11:51:15 följande:
    Någon som sett den nya orangefärgen? På bild ser den vääääldigt... orange ut :D Tror ni man tröttnar på den (tänker som toppfärg nu). Såg i bildtråden att shoegirl hade orange suflett till brun bas å det såg så läckert ihop. Men frågan är, tröttnar man snabbt tro?
    Orange /brun är superfin
    Den är typ vägverksorange

kram
  • Infinite Joy

Har ett dilemma och tänkte att ni kanske kunde hjälpa mig. Jag har ett barn som snart är 1 år och 10 mån och ett som är 4 veckor. Har en UJ syskonvagn, men tänkte köpa en till vagn som dottern kan ska iväg utan lillebror (som hon även kan sova i). Tänkte att man även kan ta med singelvagn men ståbräda då man inte ska gå överdrivet långt. Först tänkte vi köpa en sulky, men sedan kände jag att det kanske är lika bra att köpa en vanlig vagn då man säkerligen behöver en då tösen slutar åka vagn och syskonvagnen blir för otymplig.
    Så vad tror ni passar oss bäst... cameleon, gecko eller bee?

Hoppas ni orkar ta er tid att hjälpa mig....

• Kajsan
    junk skrev 2008-03-31 11:51:15 följande:
    Jag hade den och gillade den inte alls.
    Tyckte den var alldeles för röd.
  • MillionStars

Hur funkar det egentligen med bytesmailinglistan? Jag har inboxat Kajsan...men vad händer sen? Känner mig lite trög

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13