• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • slma

Kajsan, du är inte galen, näst bb kommer UJ i vagnsligan tycker jag, har bada själv... lite crazy maste man fa vara! När sonen blev sa där aret mast jag erkänna att om jag inte skulle in till stan tog jag alltid UJn, den är skön att köra (om än lite bred...) och man kan lasta tva ungar och badpackning pa den. Funderade pa (och lovade maken) att sälja den, men nu far jag ända sa lite för den, en 06a som är välanvänd, och risken att jag vill ha en ny när lillasyster växer pa sig lite är ju överhängande, festar väl pa med en ny fin klädsel framat sommaren kanske... rött är ju himla flott...

Sa nej, en bee och en UJ maste ju vara rätt ultimat!

• thj
    SmillaMilla skrev 2008-03-31 18:40:14 följande:
    har du bild?
    visst ordnar det under kvällen
    kram
  • Kajsan
    slma skrev 2008-03-31 18:47:38 följande:
    Kajsan, du är inte galen, näst bb kommer UJ i vagnsligan tycker jag, har bada själv... lite crazy maste man fa vara! När sonen blev sa där aret mast jag erkänna att om jag inte skulle in till stan tog jag alltid UJn, den är skön att köra (om än lite bred...) och man kan lasta tva ungar och badpackning pa den. Funderade pa (och lovade maken) att sälja den, men nu far jag ända sa lite för den, en 06a som är välanvänd, och risken att jag vill ha en ny när lillasyster växer pa sig lite är ju överhängande, festar väl pa med en ny fin klädsel framat sommaren kanske... rött är ju himla flott...Sa nej, en bee och en UJ maste ju vara rätt ultimat!
    Två ungar och badpackning, då pratar du om dubbel UJ antar jag?
  • jule
    Kajsan skrev 2008-03-31 17:17:05 följande:
    Thats me skrev 2008-03-31 16:40:52 följande:
    Hotmail strular, många som har hotmail har så "bra" spamfilter att de inte kan ta emot från mejlinglista.Om du kan ändra inställningar på något sätt kanske det funkar bättre?
    ah, ja d förklarar varför jag aldrig fick ngt svar från dig för 100 år sen trodde du dissat mig... å sen kom jag mig inte för att fråga igen...
  • jule
    milizza skrev 2008-03-31 14:28:24 följande:
    Vad är den stora skillnaden på en cameleon och en frog?Vet att den inte säljs i sverige längre, är mest nyfiken
    har en frog men jag har köpt till cam swivelhjul fram + att hela min frog nu har camklädsel så egentligen blir de enda skillnaderna strl på ramen (camens e lite större) samt att camen har höj och sänkbart styre... bild finns på min hybrid i mitt galleri
  • WilliamNellyJamie

smillanilla:

att du inte köper en hos ditten datten, hon syr egna som hon säljer med frakt för 262, jättefina, jag köpote en i helgen och den passar alla vagnar......mycket finare än oth

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • SmillaMilla
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-31 19:21:29 följande:
    smillanilla: att du inte köper en hos ditten datten, hon syr egna som hon säljer med frakt för 262, jättefina, jag köpote en i helgen och den passar alla vagnar......mycket finare än oth
    länk?
  • thj
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-31 19:21:29 följande:
    smillanilla: att du inte köper en hos ditten datten, hon syr egna som hon säljer med frakt för 262, jättefina, jag köpote en i helgen och den passar alla vagnar......mycket finare än oth
    vem ??
    Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13