• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Unna

Jag tänkte beställa min Cam från Babytrader idag. Vi har diskuterat färger och vill vara praktiska. Grå/brun tänkte vi ta. Grått känns enkelt att kombinera med nya färger.

Brun/brun och Brun/sand var med i diskussionerna, men helbrun känns som att man kanske blir less på och sand känns lite opraktiskt, man går ju och drar i suffletten och sittdelen borde bli solkig efter ett tag...

Eller vad säger ni?
    Hannnnah, jag tycker sandbas verkar lite opraktiskt, eller??

mollan nu skrev 2008-04-02 08:09:39 följande:

Tror det blir svårt att ha skötväska på handtaget om du även vill få plats med syskon på ståbrädan.Trycker ner väskan i varukorgen så slipper du problemet Du kan alltid ha en saddlebag på sidan av vagnen som komplement.Har själv en grå bas med lite olika toppar till. Hade jag köpt ny idag hade det utan tvekan blivit en brun bas
  • mollan nu
    Infinite Joy skrev 2008-04-02 08:20:37 följande:
    Saddlebag?? Vem säljer sådana? Har en UJ syskonvagn också, så jag får väl packa lätt de gången jag ska använda singelvagnen.Jag var så säker på grå/svart först, men tycker att det är så läckert (dock ej praktiskt) med offwhite. Men iom att jag brukar ha lammskinn så behöver man kanske ändå inte tvätta så ofta.Tack för era svar förresten. Skam den som ger sig!
    skip hop: http://www.skiphop.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=SH&Category_Code=ACC&Product_Code=172000
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu
    Unna skrev 2008-04-02 08:29:47 följande:
    Jag tänkte beställa min Cam från Babytrader idag. Vi har diskuterat färger och vill vara praktiska. Grå/brun tänkte vi ta. Grått känns enkelt att kombinera med nya färger. Brun/brun och Brun/sand var med i diskussionerna, men helbrun känns som att man kanske blir less på och sand känns lite opraktiskt, man går ju och drar i suffletten och sittdelen borde bli solkig efter ett tag...Eller vad säger ni? Hannnnah, jag tycker sandbas verkar lite opraktiskt, eller??mollan nu skrev 2008-04-02 08:09:39 följande:
    jag hade tagit brun/orange, brun/brun, brun/sand eller sand/brun, sand/orange.
    Men så jag är kär i min oranga fleece oxå
    Alla som har sandbas säger att den inte blir skitig. Vilket jag förstår, tyget är glatt och tar inte åt sig smuts. Undersidan på varukorgen är svart på alla baser.
    Tar du fleece drar den åt sig mer smuts än en canvas tror jag. Min sandfleece blev lite ful och fick åka tvättmasik ganska snart. Röd och orange har hållt sig bättre.
    Behåller vi camen blir det en canvas till sommaren, fleecen fixar lixom till frisyren på dottern på ett sätt som inte är så snyggt
  • Hannnas

Unna... nej sanden är KANON den blir inte alls skitig, och varukorgen är ju dessutom svart på undersidan Jag har ju kört min vagn sen i augusti, har inte tvättat tyget en enda gång än, o då går jag endel i skogen, är ute varje dag i nästan alla väder...

Så jag är mer än nöjd med min sandbas vad jag förstått så upplever de med mörka baser att smuts syns tydligare

Sen passar ju sanden med alla toppar (ja enl mig iaf )

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • mollan nu
    Infinite Joy skrev 2008-04-02 08:33:08 följande:
    mollan nu skrev 2008-04-02 08:29:52 följande: Jamen en sådan får det såklart bli (2 i värsta fall). Hur mkt rymmer de? Tack!
    jag fick ner: diperbag med tre blöjor och våtservetter, platt burk med rån, plånboken, mobilen, nappflaska och "handväskekrafs" typ tuggummi, lypsyl mm. Ombyte till dottern hade jag alltid liggandes under vagnen.
    Den är väldigt liten på utsidan och stor på insidan
    Jag beställde 3 st från kiwikid och sålde 2 på tradera. Det finansierade den jag behöll och lite till
  • Helena S

Infinite Joy: Vi har 2 barn och 2 saddlebags, en laddad med blöjor mm och en med mat. Mycket smidigt. Man får plats med båda under vagnen om man vill, annars hänger dom bra på styret/på sidan (beroende på om man har barn på ståbräda eller inte). Har andra vagnar också (Bee & Maclaren), så vi slänger bara över saddlebagsen i dom när vi inte kör Camen. Eftersom dom är såpass små får dom ju plats i/på alla vagnar...

• Infinite Joy

Får bli 2 sådana då... lättare att ha 2 små än en stor skulle jag tro. Fast jag får väl beställa 6 st så jag får de betalade, hihi...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13