• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • MiAmor

till  tjorveniskåne

MiAmor skrev 2008-03-09 10:19:46 följande:
    jag kommer inte heller in men det låter ju onekligen som att ni har satt fästena på fel sida.. har ni provat att byta sida på dem?
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • Stargirl
    rply skrev 2008-03-08 23:58:01 följande:
    ne den hackar ju bara ett hack, så glider den tillbaka..? om du fattar..ska prova spänna den imorrn. och hoppas på ett bättre resultat :P kram
    Spänn den eller be ngn som kan cyklar spänna den. Då blir den som ny igen.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stella81
    TjorveniSkåne skrev 2008-03-09 10:10:20 följande:
    Jag var inne här igår och frågade om vår krångliga suflett. Nu har jag lagt in foton i galleriet. Problemet är att det inte går att få bygeln att stå rakt upp, däremot kan man böja den väldigt lång neråt, längre ner än ramen när den är i horistontalläge.Det verkar som om röigheten i suflettklämmorna (de man fäster på den del av ramen där gummi saknas) är alldeles för små, jag kan knappt röra på suflettbågarna.Jag har provat att byta sida på klämmorna.Någon som känner igen problemet? ytterst tacksam för svar! Jag vill ju ut och köra!
    Jag hade det problemet, men hade satt fästena på fel sida. Det står R och L på dem, och det ska vara höger och vänster när du står bakom vagnen, som att du ska köra den. 
  • thj
    Jag var inne här igår och frågade om vår krångliga suflett. Nu har jag lagt in foton i galleriet. Problemet är att det inte går att få bygeln att stå rakt upp, däremot kan man böja den väldigt lång neråt, längre ner än ramen när den är i horistontalläge.Det verkar som om röigheten i suflettklämmorna (de man fäster på den del av ramen där gummi saknas) är alldeles för små, jag kan knappt röra på suflettbågarna.Jag har provat att byta sida på klämmorna.Någon som känner igen problemet? ytterst tacksam för svar! Jag vill ju ut och köra!
    Okej
    Då tar du bort suflett tyget så att bara bågarna och fästena sitter kvar på ramen.
    sedan kollar du så att fästet är korrekt på båda sidor(där du sätter i bågarna måste vara på rätt håll)det troliga är att dessa blivet vridna lite så att de hamnat på fel ställe.
    Det gör att bågen liksom inte kommer till rätta och sufletten säckar ihop..

Oh är så dålig på att förklaraGenerad..

Kramiizz
    Christian skrev 2008-03-09 00:59:30 följande:
    Jag har för ett tag sedan varit aktiv i denna tråd. Någon kanske kommer ihåg mig då det inte är allt för vanligt att killar lägger stort intresse på barnvagnar...I onsdags sålde jag min cameleon (jag menar vi sålde våran cameleon) ... känns lite tomt nu - men vi hade inget val.
    Kommer ihåg dig

• Stargirl
    Du har fästena på fel sida av vagnen. Byt så ordnar det sig.
  • Stargirl

www.blocket.se/vi/15473523.htm

En massa tillbehör de kan man sälja för minst 1500 om man inte behöver dem. Då kostar vagnen bara 500 kr. Den skulle jag köpt på en gång.

* ej min annons *

• TjorveniSkåne

Tack till expertisen! Nu har det ordnat sig!!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13