• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • JohannaJ

Nu har jag fått min mörkblåa fleecetop. Så snyggt!!!

Är jag ganska ensam om kombon mörkgrå/mörkblå? Har inte sett den tidigare och då vimmlar det av buggor i sthlm på dagarna.

har fått en liten tomtebebis
  • Diana och Thea
    Stargirl skrev 2008-03-09 10:53:23 följande:
    www.blocket.se/vi/15473523.htm En massa tillbehör de kan man sälja för minst 1500 om man inte behöver dem. Då kostar vagnen bara 500 kr. Den skulle jag köpt på en gång.
    * ej min annons *
    Håller med. Bra pris och till synes snygg vagn. Skulle oxå slå till.
  • Diana och Thea
    JohannaJ skrev 2008-03-09 11:01:14 följande:
    Nu har jag fått min mörkblåa fleecetop. Så snyggt!!!Är jag ganska ensam om kombon mörkgrå/mörkblå? Har inte sett den tidigare och då vimmlar det av buggor i sthlm på dagarna.
    Ja det låter väldigt snyggt. Har heller inte sett den kombon.
  • 07melwin

hej!!
    ni som beställt vagn från babytrader har ni fått med servicekittet??
    måste bara säga att jag är SÅÅ nöjd med min bugga :)

• Diana och Thea
    07melwin skrev 2008-03-09 12:28:46 följande:
    hej!!ni som beställt vagn från babytrader har ni fått med servicekittet?? måste bara säga att jag är SÅÅ nöjd med min bugga :)
    De ingår inte i det nya chassit med foamhjulen. Detta lärde jag mig igår då jag följde med en väninna för att inhandla en Bugaboo i butik.
  • 07melwin

Diana och Thea skrev 2008-03-09 12:32:15 följande:

De ingår inte i det nya chassit med foamhjulen. Detta lärde jag mig igår då jag följde med en väninna för att inhandla en Bugaboo i butik.
    Ok då vet jag, tack så mycke
  • Inka

Men vilket bra pris det var på vagnen som stargirl länkade till!!! Jag mailade faktiskt annonsören, jag är ju bara i v 17 så det känns lite tidigt men jag kan ju använda sittdelen till min tvååring så länge och låta vår scooter vila ett tag

En annan sak lite OT som ngn kanske kan hjälpa mig med : hur kopierar man inlägg? Har nyss skaffat plus och fattar nada *skäms*

• Safireee
    Satu skrev 2008-03-07 12:20:26 följande:
    Är det någon som har en skötväska fr Gaia & Ko modell Carry All och har bilder på den? Tror det är den väskan jag vill ha men har svårt att bestämma färg. Har en beige dubbelvagn och ska köpa en brun Cam med rosa topp. Hjälp mig att välja? Färgen Fish Girl funkar säkert men är lite tveksam eftersom jag brukar inte gilla så starka mönster.Tacksam för åsikterwww.mammashop.se/group.asp&sub=12
    Jag har en Gaia & Ko Fish Boy i mindre modell (den för 799 på sidan) och jag är jättenöjd med den. Den är jättesnygg, rymlig, har praktiska fack och jag gillar verkligen magnetlåsen på fickorna. Tror att en fish girl skulle bli jättesnygg till en brun/rosa vagn!
  • Chai Latte

hej igen!!

har en fråga till hehe... hur tidigt bör man gå till affären för att beställa vagnen? antar att man beställer *ler* ja bor i gbg...

längtar tills jag har min vagn, då kommer ni se mig här i tråden med!!

• JohannaJ
    Chai Latte skrev 2008-03-09 15:05:00 följande:
    hej igen!! har en fråga till hehe... hur tidigt bör man gå till affären för att beställa vagnen? antar att man beställer *ler* ja bor i gbg...längtar tills jag har min vagn, då kommer ni se mig här i tråden med!!
    räkna med 8-12 v leverans
    Jag beställde i v26 fick den i v36
    har fått en liten tomtebebis
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13