• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • thj
    rply skrev 2008-03-08 23:58:01 följande:
    ne den hackar ju bara ett hack, så glider den tillbaka..? om du fattar..ska prova spänna den imorrn. och hoppas på ett bättre resultat :P kram
    Funkar det inte så ska vi bums kolla upp den
    Ledsen att din vagn krånglar vännen.

Kramiz
  • Christian

Jag har för ett tag sedan varit aktiv i denna tråd. Någon kanske kommer ihåg mig då det inte är allt för vanligt att killar lägger stort intresse på barnvagnar...
    I onsdags sålde jag min cameleon (jag menar vi sålde våran cameleon) ... känns lite tomt nu - men vi hade inget val.

• Christian

Vi hade "länge" problem med våran broms. Den tog inte alls och däcken slirade...
    Verkar ha tummen lagom mitt i handen och utan verktyg hemma så bad jag min far kolla över det hela då han fixat mer med cyklar och bromsen är densamma som på dom.
    Utan den jag trodde nödvändiga skiftnykeln så spännde han snabt åt bromsen så den blev som från början. Varför gjorde man inte det för flera månader sedan.... :-O

• Bellahhh
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:24:40 följande:
    Jag är så sugen på en Bee nu, men sambon håller inte riktigt med.De nskulle vara perfekt som shoppingvagn här hemma...Även om jag tycker den är småful så verkar den så bra!Drömmer.
    När min mamma sa att den såg ut som en rullstol kunde jag inte sluta tänka på det...Så jag köpte en Gecko istället hehehe
    Min familj är finast
  • NovJenny
    Bellahhh skrev 2008-03-09 09:43:18 följande:
    När min mamma sa att den såg ut som en rullstol kunde jag inte sluta tänka på det...Så jag köpte en Gecko istället hehehe
    Jo, men jag har ju en cam men vill ha been till andra ändamål!
  • Bellahhh
    NovJenny skrev 2008-03-09 09:47:48 följande:
    Jo, men jag har ju en cam men vill ha been till andra ändamål!
    Den ser ändå ut som en rullstol mohhaha nej då, den är säkert superbra, köper en sån till sommaren och gör mig av med Geckon har haft så många vagnar nu så jag vill bara ha en endaaa (får se hur länge jag klarar det hehe)!
    Min familj är finast
  • TjorveniSkåne

Jag var inne här igår och frågade om vår krångliga suflett. Nu har jag lagt in foton i galleriet. Problemet är att det inte går att få bygeln att stå rakt upp, däremot kan man böja den väldigt lång neråt, längre ner än ramen när den är i horistontalläge.

Det verkar som om röigheten i suflettklämmorna (de man fäster på den del av ramen där gummi saknas) är alldeles för små, jag kan knappt röra på suflettbågarna.

Jag har provat att byta sida på klämmorna.

Någon som känner igen problemet? ytterst tacksam för svar! Jag vill ju ut och köra!

• Micjah
    TjorveniSkåne skrev 2008-03-09 10:10:20 följande:
    Jag var inne här igår och frågade om vår krångliga suflett. Nu har jag lagt in foton i galleriet. Problemet är att det inte går att få bygeln att stå rakt upp, däremot kan man böja den väldigt lång neråt, längre ner än ramen när den är i horistontalläge.Det verkar som om röigheten i suflettklämmorna (de man fäster på den del av ramen där gummi saknas) är alldeles för små, jag kan knappt röra på suflettbågarna.Jag har provat att byta sida på klämmorna.Någon som känner igen problemet? ytterst tacksam för svar! Jag vill ju ut och köra!
    Kommer inte in i ditt galleri...
  • MiAmor
    Christian skrev 2008-03-09 00:59:30 följande:
    Jag har för ett tag sedan varit aktiv i denna tråd. Någon kanske kommer ihåg mig då det inte är allt för vanligt att killar lägger stort intresse på barnvagnar...I onsdags sålde jag min cameleon (jag menar vi sålde våran cameleon) ... känns lite tomt nu - men vi hade inget val.
    varför har ni sålt den? kan du inte smitta min sambo med barnvagnsintresse? Bugaboo är en svordom hos oss nuför tiden
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • MiAmor

jag kommer inte heller in men det låter ju onekligen som att ni har satt fästena på fel sida.. har ni provat att byta sida på dem?

mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13