• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jule
    thj skrev 2008-04-06 11:33:49 följande:
    oh söta duska kolla nuKramizz
    va inget särskilt, bara saknar dig....
  • milimina

min har grå bas och röd fleece har förstått det som om den grå basen är enklare att sälja än en färgad. men jag kommer inte sälja den så jättesnart utan håller förstås fast vid den så länge vi kan köra junior i den

om det blir nån bebis snart kommer junior vara runt 2½ när den kommer, mitt i vintern. men jag är inte så orolig för att han inte ska få plats, och jag har förstås provkört en p&t redan med både ett och två barn i! jag gillar den jättemycket, skulle hata att tvingas köra en bred dubbelvagn efter att ha haft en bugga.

• Malin med Tim
    milimina skrev 2008-04-06 11:42:41 följande:
    min har grå bas och röd fleece har förstått det som om den grå basen är enklare att sälja än en färgad. men jag kommer inte sälja den så jättesnart utan håller förstås fast vid den så länge vi kan köra junior i den om det blir nån bebis snart kommer junior vara runt 2½ när den kommer, mitt i vintern. men jag är inte så orolig för att han inte ska få plats, och jag har förstås provkört en p&t redan med både ett och två barn i! jag gillar den jättemycket, skulle hata att tvingas köra en bred dubbelvagn efter att ha haft en bugga.
    Jag har en kille på 2½ och en liten på 3½ vecka, min stora kille åker inte vagn alls och vi har inte ens en ståbräda. Om jag vore du skulle jag behålla vagnen och se om det verkligen behövs en syskonvagn när det väl är dags. Kan tillägga att när jag blev gravid trodde jag att jag skulle behöva en syskonvagn men valde att vänta och se om behovet verkligen fanns, och det gjorde det ju inte. Nu går jag och väntar på om jag verkligen behöver beställa en ståbräda eller inte...
  • Apple Pie

Jag har tvättat min rosa sufflett i tvättmaskinen 30 grader precis om jag alltid tvättar min sand båda fleece och den blev alldeles skrynklig!!! Kan jag reklamera det?

• jule
    milimina skrev 2008-04-06 11:42:41 följande:
    min har grå bas och röd fleece har förstått det som om den grå basen är enklare att sälja än en färgad. men jag kommer inte sälja den så jättesnart utan håller förstås fast vid den så länge vi kan köra junior i den om det blir nån bebis snart kommer junior vara runt 2½ när den kommer, mitt i vintern. men jag är inte så orolig för att han inte ska få plats, och jag har förstås provkört en p&t redan med både ett och två barn i! jag gillar den jättemycket, skulle hata att tvingas köra en bred dubbelvagn efter att ha haft en bugga.
    ok ja som sagt smaken e olika, lycka till m bebis...
  • Fröken Småland
    NovJenny skrev 2008-04-06 11:18:21 följande:
    Jo, men jag antar att hon var för liten för syskonsitsen man har där fram när bebisen ligger?Det är ju ändå en rätt så kort period, sedan får den större sitta i sitsen som man änvänder när man kör singelvagn.Noah är en stor 1 åring 14 kg och 85 lång. Han sitter jättebra i syskonsitsen än så länge iaf. Och Lilly sover så himla sött när hon vaggas i "liggelen".
    Har du en ettåring och ett småsyskon? Imponerad!
  • Weklund

nån som provat buggypod:en på bugaboon?
    är inne på de då vi kommer ha två som vill åka i sommar!!

• Kajsan
    Weklund skrev 2008-04-06 13:03:53 följande:
    nån som provat buggypod:en på bugaboon?är inne på de då vi kommer ha två som vill åka i sommar!!
    Den ska inte funka enligt vad jag hört, och det säger de som saluför den själva
  • thj
    Weklund skrev 2008-04-06 13:03:53 följande:
    nån som provat buggypod:en på bugaboon?är inne på de då vi kommer ha två som vill åka i sommar!!
    Kajsan skrev 2008-04-06 13:14:42 följande:
    Den ska inte funka enligt vad jag hört, och det säger de som saluför den själva
    Den funkar inte tyvärr inte som kajsan skrev.
    Synd för den skulle vara toppen annrs
    Kram
  • Weklund

va ja ha hört så paassar den men att den inte funkar riktigt att fälla upp

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13