• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • milimina
    astra77 skrev 2008-04-06 14:56:13 följande:
    Är det någon som har köpt ett annat regnskydd än det som hör till bugaboo? Jag tycker att det är såååå skrymmande, plastigt och dessutom så kasar det hela tiden upp vid fötterna så att åkpåsen blir våt. regnskyddet är det enda negativa som jag hittat på min bugga efter snart ett år... Vi var på Babyland idag för att testa ett vanligt, men det som fanns passade inte alls. Någon som vet om det finns något som passar?!
    jag hittade ett mörkblått disney-regnskydd på babyproffsen. roligare än grå tullsa och brio sitter som en smäck på buggan och tar MYCKET mindre plats!
  • Fröken Småland

Fråga: Någon som har adressen till någon tysk och/eller tjeckiskt hemsida som säljer Bugaboo där priser på tillbehör står utsatta? Vi skall åt det hållet på semester i år och funderar på att vänta lite med shoppingen tills dess om det möjligen lönar sig.

• Stargirl
    Dis skrev 2008-04-06 15:21:27 följande:
    Jag har båda! Men kommer förmodligen bara resa med bee, men man vet ju inte hur det blir framöver; Finns det något negativt med en Bee i camväska?
    Oki....de är identiskt lika i design men olika stora. Om ni har båda och inte vet vilken ni ska resa med så får Bee plats i en Cam väska men inte tvärtom. Då kan man även trycka in annat som sängkläder och handukar i väskan i det tomma utrymmet.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Videli

Det är ingen so har bild på solsufletten till Bee?

• Stargirl
    Videli skrev 2008-04-06 16:06:00 följande:
    Jaaa dom har tydligen 2 sufletter?  Jaaa men den bilden var ju bättre än dom jag sett tidigare...Hihi jag är nog oxå ute lite efter en silver vagn tror jag
    Jag tycker oxå den är supersnygg!!! Kul att byta till en silvrig på sommaren.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Videli
    Stargirl skrev 2008-04-06 16:07:44 följande:
    Jag tycker oxå den är supersnygg!!! Kul att byta till en silvrig på sommaren.
    JAAAAAAA en sån måste jag ha, tack för bilden Måste springa in till kidzshop och se om hon har den
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13