• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Bellahhh skrev 2008-04-09 20:17:25 följande:
    Bra tack :)Förlorar man mkt på att skippa liggdelen? För andrahandsvärdet? Vad tror ni?
     Jag undrar om man inte gör det. Förlorar alltså.

Är sugen på att beställa en från Holland men undrar om det blir struligt om något händer med vagnen? Så knepigt att veta.
  • Bellahhh
    Duntoffla skrev 2008-04-09 20:33:58 följande:
     Jag undrar om man inte gör det. Förlorar alltså.Är sugen på att beställa en från Holland men undrar om det blir struligt om något händer med vagnen? Så knepigt att veta.
    Mmmm...
    Min familj är finast
  • jessica1979
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-09 20:01:27 följande:
    alltså jag tycker inte den grå åkpåpsen är fin annars hade jag köpt den den ser så tråkig ut,
    jag har själv grå/brun men valde brun åkpåse eftersom de passade så fint  ihop,
    vad ska man säga det är så exakt som det kan bli, har du någon affär som säljer dem så åk och titta men jag kollade på en affär för 2 v sen och då la vi den sand färgade i en vagn med sand topp och det var jätte snyggt, men ska du byta suffleten så kan det vara smart att ta grå fast det skulle jag inte göra. smak sak!!!
    Tycker också den grå är lite tråkig nämligen....Hmmm, svårt sånt här ju
  • NovJenny
    Duntoffla skrev 2008-04-09 20:33:58 följande:
     Jag undrar om man inte gör det. Förlorar alltså.Är sugen på att beställa en från Holland men undrar om det blir struligt om något händer med vagnen? Så knepigt att veta.
    Jag har beställt från babytrader och det har aldrig varit problem med reklamationer eller kontakt. Allt har fungerat så himla bra och de är otroligt snabba på att svara via mail.
  • mallan brallan

Jag tycker att den gråa/svarta åkpåsen e skitful...
    Den ser uttvättad å sliten ut, å den svarta fleecen SUGER till sig skit!

• Duntoffla
    NovJenny skrev 2008-04-09 20:56:00 följande:
    Jag har beställt från babytrader och det har aldrig varit problem med reklamationer eller kontakt. Allt har fungerat så himla bra och de är otroligt snabba på att svara via mail.
     Hej Jenny! Är du här också? OK. bra att veta om babytrader. Vad har du för vagn? Visst skulle du byta nu med lillan?
  • Inka
    martina78 skrev 2008-04-09 20:57:09 följande:
    www.lascal.se/Default.aspx maxi har jag testat och den passar både Bee och Cammen perfekt
    Hej! Får jag fråga vad den kostar jag hittar inget pris på sidan...är den billigare än buggaboos?
  • JohannaJ

är 3700 bra pris för en en månad gammal bee, endast använd som visningsex i butik?

har fått en liten tomtebebis
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13