• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76
    Kajsan skrev 2008-04-10 00:11:37 följande:
    Näm den har jag provat, man måste dela den som Bugaboo när den ska in i bilen tex, och det är bra mycket omständigare än Bugaboos enkla klickande.Dessutom erkände de på Babyland att den har riktigt taskig kvalitet och man helst ska vara två pers för att fälla ihop den
    Vad dåligt!!
    Finns ingen ultimat syskonvagn...tyvärr.
    Glad att min 3-åring vill stå på ståbrädan.
  • Azel
    leson76 skrev 2008-04-09 23:46:22 följande:
    Hrm, när jag ser att så många säljer sin Bugaboo Bee efter att bara haft den någon månad blir jag tveksam om jag verkligen ska köpa den. De kan ju inte tyckt den varit något att ha...hrmm.
    Vet inte varför alla säljer sin, men jag älskar sin och har inga planer alls på att sälja den. Den är verkligen ett jätte bra vagn
  • Fröken Småland
    martina78 skrev 2008-04-09 22:54:49 följande:
    Har du lust att lista likheterna och skillnaderna på patapum och beco för mig
    Skall bli! Inboxar dig när jag får en stund över.
  • Duntoffla

Sitter ju och funderar på en Cameleon. Om det nu blir en, vad är snyggast och mest användbart?

En sand-brun
    En grå-svart
    En grå-orange

Finns det föresten inte svart-grå?

Är det bättre att satsa på en lite mer neutral färg i ligg och sittdel och sen pimpa till sittdelen som i mitt fall är den som ska användas? Eller ska man gå wild på en gång med risk för att det kan bli svårare vid en eventuell försäljning?

• Fröken Småland
    Duntoffla skrev 2008-04-10 08:20:56 följande:
    Sitter ju och funderar på en Cameleon. Om det nu blir en, vad är snyggast och mest användbart?En sand-brunEn grå-svartEn grå-orangeFinns det föresten inte svart-grå?Är det bättre att satsa på en lite mer neutral färg i ligg och sittdel och sen pimpa till sittdelen som i mitt fall är den som ska användas? Eller ska man gå wild på en gång med risk för att det kan bli svårare vid en eventuell försäljning?
    Svart bas / grå topp finns inte. Inget av dem.

Personligen tycker jag att förstahandsvärdet är mycket viktigare än andrahandsvärdet, dvs hur jag själv trivs med vagnen. Att köpa något så dyrt i en färg eller modell som någon annan kan tänkas gilla är helt uteslutet för mig. Go wild vetja!
  • Fröken Småland
    jessica1979 skrev 2008-04-09 21:33:16 följande:
    mallan brallan skrev 2008-04-09 21:01:11 följande: Ja! Det var en bra beskrivning, urtvättad ser den ut att va! Tycker du det är snyggare med sand åkpåse då till grå bas sand topp?
    Det finns ju ett alternativ i form av Bee:s eller Frog:s åkpåse. Båda finns i svart.
  • Duntoffla
    mamma2003 skrev 2008-04-10 08:26:35 följande:
    Svart bas / grå topp finns inte. Inget av dem.Personligen tycker jag att förstahandsvärdet är mycket viktigare än andrahandsvärdet, dvs hur jag själv trivs med vagnen. Att köpa något så dyrt i en färg eller modell som någon annan kan tänkas gilla är helt uteslutet för mig. Go wild vetja!
    Det är sant men det jag ex funderar på är en grå bas med orange topp. snyggt i sittdelen men inte lika i liggdelen. Då är det ju frågan om jag ska köpa grå/svart ex och istället köpa ny topp till sittdelen? Eller om jag ska ta sand-brun som är snygg i bägge men kanske lite tråkig?

vad har du själv?
  • zarahz

Jag har en grå/orange å e helnöjd!!!

Duntoffla skrev 2008-04-10 08:20:56 följande:
    Sitter ju och funderar på en Cameleon. Om det nu blir en, vad är snyggast och mest användbart?En sand-brunEn grå-svartEn grå-orangeFinns det föresten inte svart-grå?Är det bättre att satsa på en lite mer neutral färg i ligg och sittdel och sen pimpa till sittdelen som i mitt fall är den som ska användas? Eller ska man gå wild på en gång med risk för att det kan bli svårare vid en eventuell försäljning?
  • Duntoffla

Den var ju snyggare än jag trott med orange topp på liggdelen.
    Om man nu skulle vilja byta toppen på liggdelen ( om man får fler barn ) går det då? Finns det toppklädsel till liggdelar också? Vad kostar sånt?

Har du beställt din?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13