• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Videli
    JohannaJ skrev 2008-04-09 23:12:13 följande:
    ahaaaa då är jag med. Jag måste såklart ha en shoppingvagn. Vad tror du om argumentet att den orkar bära färre kassar än camen (=mindre bortslösade slantar). Haha, jag har ju snart tjänat på att köpa en bee!

Nää men vi reser mkt, så det var klockrent att övertala min man
    Han som aldrig skulle ha en Bugga, som Zlatan har, hahahahahaha

Men nu har han det
  • JohannaJ

ja Julle tycker att den är ful. Och så mummlar han envist att jag har 3 vagnar på vinden.

Näe, jag tänker köpa en Bee vare sig han är med på noterna eller inte. Slutmesat nu. Vi reser också mycket och jag orkar inte släpa camen. Sitter Vide bra i bee´n? Har du babynest?

Videli skrev 2008-04-09 23:17:50 följande:
    Nää men vi reser mkt, så det var klockrent att övertala min man Han som aldrig skulle ha en Bugga, som Zlatan har, hahahahahahaMen nu har han det
    har fått en liten tomtebebis
  • madebyinferno
    Kajsan skrev 2008-04-09 22:22:50 följande:
    Din bräda borde komma imorrn *synsk*
    Låter toppen då hoppas jag stolen är lika snabb från annat håll
    Cajsan skrev 2008-04-09 22:41:32 följande:
    martina78: har en easyrider, men det är mest mannen som kör och han säger att Buggan blir lite svårstyrd med Easyridern, men vi har inte provat någon annan, så vi har tyvärr inget annat att jämföra med! Jag tycker Easyridern är bra för att den inte står ut så mycket!
    Åååh då måste jag ju testa den också tack för tipset
    JohannaJ skrev 2008-04-09 22:58:45 följande:
    hm tjejer. Hur ska jag motivera att köpa en Bee när jag har en ny cam?Jag kör på "bra att resa med" och "men Hilding behöver ju en dagisvagn" (sista känns lite svajig eftersom han är 4 mån ). Behöver fler argument! Pappan fick precis ny TV så visst ska väl jag få en vagn bara för att?
    Jag körde med argumentet att den tog liten plats i bilen och det gick hem det är den vagnen maken gillar mest
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Kajsan
    JohannaJ skrev 2008-04-09 22:58:45 följande:
    hm tjejer. Hur ska jag motivera att köpa en Bee när jag har en ny cam?Jag kör på "bra att resa med" och "men Hilding behöver ju en dagisvagn" (sista känns lite svajig eftersom han är 4 mån ). Behöver fler argument! Pappan fick precis ny TV så visst ska väl jag få en vagn bara för att?
    Mitt argument var: Jo men jag ska ju sälja camen...sen...
  • madebyinferno
    Lille Mammsen skrev 2008-04-09 23:17:12 följande:
    En BEE för 3500:- måste väl va ett bra pris??? (ej min) www.blocket.se/vi/15884734.htm
    Ja det är ett bra pris tycker jag...
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Kajsan

Tro det eller ej, men idag har jag köpt en EMMALJUNGA!
    Jag har verkligen provat ALLA syskonvagnar och den här var Bäst.
    Helt klart i närheten av Bugaboo klass, nästan

Vändbart styre och sits, små smidiga hjul och lätt att köra.

www.g-knapp.se/scripts/artikel.cgi

• NovJenny
    Kajsan skrev 2008-04-09 23:30:35 följande:
    Tro det eller ej, men idag har jag köpt en EMMALJUNGA!Jag har verkligen provat ALLA syskonvagnar och den här var Bäst.Helt klart i närheten av Bugaboo klass, nästan Vändbart styre och sits, små smidiga hjul och lätt att köra.www.g-knapp.se/scripts/artikel.cgi
    Vi tänkte också köpa den först- Länken fungerar inte, men jag antar att det är en 360?
  • madebyinferno
    Varför lägger man ut en vagn på tradera om man sen säljer den innan auktionen är slut?? Vad gör de om någon lägger ett vinnande bud innan de skrivit ett tillägg??
    knasiga människor det finns
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13