Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

loveliva skrev 2008-05-21 19:20:45 följande:
    Å jag velar vilken "ny" färg jag ska ha  Har en denim nu som bara ligger å inte används, kanske ska lägga ut den på T... har rosa topp klädsel också, och svart Men vilken färg till grå bas tycker ni är snygg? Tips?
    Ja JAG tycker den borde ut på tradera jag
  • Kajsan

Martina! ( Eller nån annan )

Finns det NÅN ståbräda som funkar Både på Cam och Bee?
    Som är riktigt lätt att ta av och sätta dit( måste göra det när jag går ut och in i min hiss)
    Känns onödigt att köpa två olika...

• Kajsan
    thj skrev 2008-05-21 22:03:46 följande:
    Mångakan kolla imorgon
    *Hoppas på denim*
  • Kajsan
    Satu skrev 2008-05-22 06:14:27 följande:
    Jag vet att den här frågan har varit uppe många gånger förut men det är ju som bekant svårt att bläddra i en tråd med nästan 1000 sidor...Ni som bytt till sittdelen tidigt, när gjorde ni det och varför? Jag känner att min tös börjar bli så stark och nyfiken att jag snart skulle kunna testa. Jag märker att hon trivs inte så bra i liggdelen längre, hon vill SE! Hon är 3 månader och när vi var på 2månadskontroll och hon låg på mage och såg ut att hon ska börja krypa snart sa läkaren att det är fenomenalt eftersom det är 6-månader gamla barn som är så starka.Vågar jag?
    Samma här, jag bytte när min dotter var 2 mån, för då satte hon sig upp själv och läkaren sa att hon var som en 6 månaders.
    Man kan ju använda liggläget på sittdelen, den är nästan bättre än liggdelen oavsett eftersom den är skålad.
  • Kajsan
    Emmsan skrev 2008-05-22 10:03:24 följande:
    ja det måste va et 08 chassi. :) min fråga är tjejen jag som jag ev ska köpa en 08 av säger att om man drar HÅRT så glider handtaget på båda sidor ska det va så??? så det inte är standard felet?
    Så ska det inte vara, det är standardfelet och är en solklar reklamation.
    Köp inget trasigt!
  • Kajsan

Idag kom mina fynd från Minidanis 40% rabatt.

Blandannat en Finger in the nose skötväska i denim för 347 :- istället för 1449:-
    Nu måste jag ha en denim topp

• Kajsan
    Stargirl skrev 2008-05-22 16:49:05 följande:
    tills du hittar ngt annat att sukta efter....*s*
    Ja, och det går ju sjukt fort!
  • Kajsan
    eliiin87 skrev 2008-05-22 21:06:25 följande:
    om man köper ny färg på liggdelen får man med madrass och skenor då?
    Nej, det kommer bara med när man köper hela vagnen, annars får man köpa det "för sig".
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13