Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Duntoffla skrev 2008-05-19 19:28:56 följande:
    Min levererades till dörren. Dock var jag inte hemma så då lämnade de en avi. Det verkar som om man bara får avi om man missar leveransen. Har man ett kollinummer att följa så ser man den ju hela vägen.
    Fast så är det inte, du betalar ju för att de ska skicka till företagscentret.
    Om posten är snälla så kör de ut ditt paket.Det handlar alltså inte om att missa nån leverans
  • Kajsan
    Pippil8 skrev 2008-05-19 19:48:58 följande:
    Hej! Min lilleman har bitit sönder det mjuka på bumper-baren på buggan (Cameleon). Vet någon om det går att köpa ny bumper bar och vad den i så fall kostar?
    Kidzshop har ,kommer inte ihåg vad den kostar trots att jag nyss köpte en, typ 220 tror jag, kolla där själv istället.
  • Kajsan
    Angelinah skrev 2008-05-19 20:28:36 följande:
    Hm...Basen blir då brun... Har ju den cerise toppen, ska införskaffa offwhite sommarsuflett.. Ska jag ta offwhite eller cerise åkpåse då måntro? 
    Jag har beställt en offwhite sommarsuflett, den kommer bli skitsnygg till både cerisa och bruna stolsklädsekn.
    Men framförallt till min hemsydda denim
  • Kajsan

Här är nåns beskrivning av montering av ståbräda:

Ta dem svarta och tryck in dem på den tjocka pinnen som går från stort hjul till storthjul

Placera dem så långt i du kan på den svarta plasten (fästet har 2 skåror och plasten har två utstående delar som ska glida in i skåran). När du tror att de itter så pressa in dem ännu mer och när du pressat in dem tillrckligt gör det igen

Sen lägger du chassit på sidan på glovet och skjuter in de svarta utstående delarna under de

• Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-20 00:08:00 följande:
    Finns en utan hjul på blocket.... (ej min)
    Nä det vet jag väl att det inte är din
  • Kajsan

idag bytte jag en sand fleece och en väldigt solblekt svart fleece mot en fräsch orange canvas.
    Jag är mycket mycket nöjd!

• Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-21 09:37:52 följande:

Jag är så arg! Och besviken. Nu har jag ju liksom ställt in mig på den,vad ska jag göra nu?! Nu måste jag ju åka till USA å hämta den?!
    Äh men va fan! Du får väl tillbaks pengarna ivarjefall?
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-05-21 11:30:32 följande:
    Det ska tydligen vara ett paket med silver toppfärg, microfleecefilt i svart med silver logga och mugghållare med silverlogga.
    Jag tycker faktiskt inte att silver är så snyggt, guld däremot skulle jag vilja ha till min bruna bas
  • Kajsan

Den ständiga ståbrädefrågan:
    Är det bara Buggyboard , eller var det kiddyboard som funkar till Bee ?
    Jag har en ståbräda till min cam, men funderar på att sälja den och skaffa en till Been istället.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13