Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Mamma2001 skrev 2008-05-18 23:50:30 följande:
    satsa på en sweetheart ,de är underbarahar den svarta själv och jag ÄLSKAR den
    Är den? Kul ! har du foto när den hänger på buggan?
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-05-19 00:28:38 följande:
    Ååå fasen jag som har både magnetlås OCH kamera ihop/nära plomskan - ska nog möblera om lite i väskan
    ELLER shoppa upp alla pengarna, då behöver man inte bry sig om kortet ger upp!
  • Kajsan
    Emmsan skrev 2008-05-19 10:39:45 följande:
    behöver snabbt svar.. om jag köper en bugga med endast sittdel.. då behöver jag ju köpa till en liggdel.. men som jag har fattat det så behöver man ngr skenor eller nåt till liggdelen oxå eller???
    Madrass, bottenplatta och två skenor behövs.
    Det är dyrare att köpa det för sig än att köpa en komplett vagn från början.
  • Kajsan

Nån som har färgat en fleece suflett ?
    Jag har en svart här som är solblekt, tror ni den går at få snygg igen?

• Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-19 10:47:21 följande:
    Hur tar gucce reklamationer, köpte den där?
    Ingen aning, men de är serviceminded till 1000 i andra sammanhang.
    Frågan är bara om det ÄR en reklamation, denim blir ju sådär.Fast jag ser ju inte hur det ser ut riktigt heller
  • Kajsan
    Angelinah skrev 2008-05-19 14:49:30 följande:
    Ihhhhh..Om två veckor åker en kompis till NY och han ska shoppa bugga prylar till mig Funderade på nån fleecefilt, ett par sommar sufletter, en åkpåse.. Filtarna e ju bara såååå snygga, men vilken färg ska man välja?
    Min bruna filt kommer snart *Så nyfiken*
  • Kajsan
    Angelinah skrev 2008-05-19 14:57:18 följande:
    Å har du köpt en brun!!! Du får berätta ALLA detaljer sen o massa bilder åxå tack Tycker dom ser urfina ut!!
    Ja jag looovar
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2008-05-19 17:25:38 följande:
    Jag fick mitt på onsdagen tror jag (beställde en fredag) Det tog ett par dagar för dem att "packa" den. Sen gick det fort!
    Ja, de har ju stängt på söndagar och måndagar, så då gick det fort
  • Kajsan
    ängeln83 skrev 2008-05-19 17:43:32 följande:
    Lär jag nog också göra när jag fått ett nr, ska inte gå utanför dörren på hela veckan
    Fast du har ju tur om du får den hemskickad, det är ju en avi du ska vänta på
  • Kajsan
    ängeln83 skrev 2008-05-19 17:50:36 följande:
    Kör dom inte hem den till dörren då?
    Om posten är snälla, du har betalt för leverans till företagscentret,men de flesta har fått leverans hem ändå.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13