Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Finasteunge skrev 2008-05-18 20:11:18 följande:
    Kan man ha denna fast man har en son??
    Hur menar du nu?
  • Kajsan
    trullsa skrev 2008-05-18 21:19:04 följande:
    Mammsen: oj läste inte att dom var i så dåligt skick.
    Ja, de är håliga där stenar suttit
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-05-18 22:35:24 följande:
    Ang. skötväskepratet så måste jag meddela att jag är såååå nöjd med min skip hop citychic Mer info finns på skiphop´s hemsida www.skiphop.com/mm5/merchant.mvc&...
    Ja den var snygg!
  • Kajsan

Hs Bobbo skrev 2008-05-18 23:02:09 följande:

Har du kommit undan tull när du beställt? Fr vilken butik? Littledudesanddivas?
    Nä där åkte jag på tull, men jag var tvungen att ta de för de hade min limited edition, och den fanns ingen annanstans.
    Kiwi-kid har jag aldrig åkt på tull ifrån, men nu gör jag väl det bara därför
  • Kajsan

Hs Bobbo skrev 2008-05-18 23:09:40 följande:

Aha... kanske skulle prova.... söker en snygg väska till grå bas o offwhite topp, storlek som jujube be small ungefär... eller lite större om nödvändigt. Tips? Såg en Gaia & Co som var fin...
    Jag skulle köpa den jag köpte igår, den översta
    Eller en sån dadadoo sweetheart i vitt, sån vill jag ha!
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-18 23:20:51 följande:
    Kajsan skrev 2008-05-18 23:03:13 följande:
    Jag beställde två skötväskor igår:static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/SkipHop/s
    ...och static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/SkipHop/s... och så nån saddlebag ocksåDe va jättesnygga, men måste varna då jag sett att endel av skip hops nya modeller har magnetlås. Ej en bra ide att ha plånkan i den då med tanke på avmagnitiseringsrisken.Skitkul när det hände mig i Thailand!!
    Ah, jo jag har hört om det.
    Men jag har faktiskt ine drabbats än, trots mina ju-ju-be.
    Chansar lite
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-18 23:26:47 följande:
    Går väl an att chans så länge man håller sig hemma och snabbt kan få nya kort Lägg den så långt från knäppningen som möjligt så är inte risken så stor, jag la korten i en liten thaiportmonä i en ficka under magnetlåset.
    Håller mig borta från magnetlåset! Ja klart surigare när det händer i Thailand än på ICA runt hörnet.
  • Kajsan

Hs Bobbo skrev 2008-05-18 23:35:26 följande:

Lite sugen på nån av dessa:www.mammashop.se/product.asp&sub...www.mammashop.se/product.asp&sub...Undrar hur den hänger på Buggorna? Kanske stor på Been? Men bra på Camen?
    De är jättestora, jag sålde min (sand manchester) för jag tyckte den var för stor på camen.
    Har kort på det i galleriet.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13