Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Emmsan skrev 2008-05-27 22:09:34 följande:
    hoooohoooh tjejer jag trorrr jag har funnit en guld gruuva. en liiiiten liiiiten webshop som jag flörtade in mej på.detta har jag beställtröd canvas topsand parasollbrun sommarsuflettuv skyddvit micro fleecefilten skip hop uptown stripeför 1600 spänn hon håller på att kolla frakten bara så håll tummarna att den inte blir fööör hög ;)loooovade  att inte sprida att de skickartill mej  för då slutar de ...men jag va gääärna välkommen att beställa mer dvs till ER så håll tummisarna
    I USA alltså?
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-27 22:24:33 följande:

Ja Kajsan, sitter dina sidostöd ihop med varandra eller ej?
    Sidostöd? *Hänger inte med*
  • Kajsan
    Caeruleus skrev 2008-05-27 22:55:13 följande:
    Nu är den i princip klar. Det enda som fortfarande saknas är gummibanden men jag tänker använda den ändå. Så mycket roligare än den svarta !Jag har lagt upp bilder på sufletten i mitt galleri. Kan någon vänlig själ lägga in dem i bildtråden?
    Men ååå det funkade ju bra ju! det som skulle vara mycket svårare än cam suflett? Var det svårt?
  • Kajsan
    jule skrev 2008-05-27 23:08:28 följande:
    nu vet jag lite mer ang. selen... blir lite knas m midjedelen om man har en top från usa på en bugga från europa menmen som sagt suffletten funkar ju iaf
    PÅ de från USA sitter ju midjehålen i mitten, inte på sidorna.
  • Kajsan
    Caeruleus skrev 2008-05-27 23:19:26 följande:
    Det tog lite tid innan jag fick till ett ok mönster men sen behöver man ju inte göra den vändbar som jag gjort. Jag har aldrig sytt en till CAM men jag skulle tro att Bee´s suflett är ett svårare....men inte omöjlig .
    En tjej här på FL som är riktigt duktig på att sy slet i en helg med Beesufletten men fick inte till den Hon gav upp till sist och hon tycker Camsufletter är enkla .
    Jag tycker att camsufletter är lite pillriga och gör de helst inte själv
  • Kajsan

Fru Indosaurie skrev 2008-05-27 23:16:21 följande:

nää 3800 för en bee inklusive frakt.Har beställt en cam också men den är inte shippad än, den kostade 5403:-
    Hur är den nu då? Den rosa! Du kan matcha mina rosa vagnar med den, kom hit vettja så går vi ut!
  • Kajsan

Fru Indosaurie skrev 2008-05-27 23:25:55 följande:

tyvärr så kan jag inte gå, men bra idé för övrigt Det är bara hennes pappa som är ute med vagnen dygnet runt (ungefär) jag får iaf titta på den.
    Haha, ja jag kommer ju till sig snart och köper filt
  • Kajsan
    Caeruleus skrev 2008-05-27 23:31:35 följande:
    Oj då..då är den nog mer krånglig jmf med CAM än jag trodde.
    Ja jag tror det, hon sa att hon inte fick den spänd upptill, att den liksom hängde mot mitten, som ett vått tält ( mina ord, inte hennes).
    Stora lilla J var det förövrigt, rysligt duktig tjej.
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-05-28 08:32:52 följande:
    Det här ser lite kul ut taget ur sitt sammanhang *fniss*
    Mohahaha
  • Kajsan

Igår var det Klubben för inbördes beundran-Min kompis ord-på H&M i Solna.
    Katvigbuggan träffade Silverbuggan och fick ju lov att prata i en kvart , om vagnar Typ

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13