Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Infinite Joy skrev 2008-06-01 20:50:41 följande:

Någon som vet butik i sthlm som säljer buggyboard?
    Jag köpte min på Babyland, de hade rea på den för en vecka sen.
  • Kajsan
    rackar2 skrev 2008-06-01 21:15:54 följande:
    Tänkte om det kunde vara så fiffigt att samma ståbräda passade på både cam och UJ.........
    Jag ska ha samma på UJ och Cam, den passar på båda, och på been.
  • Kajsan

molly 81 skrev 2008-06-01 21:42:33 följande:

Nu måste jag fråga en sak till! Men inte om bee!Kan man köpa cameleon som "bara" sittvagn? Det verkade inte så i affären där jag var igår. Utan då fick man köpa hela kitet på 8700 kronor. Det vill ju inte jag, har kommit på att cameleon verkar mer ombonad..Någon som vet?!Tack igen!E
    Den säljs som helt paket, babytrader kan sälja endast sittdel men det skiljer så lite att det inte är värt det i andrahandssyfte.
  • Kajsan
    thj skrev 2008-06-01 21:58:59 följande:
    Oh du Jag inboxar dig min nu min vänhar viktig info
    Viktig info vill jag också ha
  • Kajsan

Infinite Joy skrev 2008-06-01 23:19:50 följande:

Enligt webben är det normalpris på buggyboarden- Var det stor rabatt?
    Det verkar som om den kampanjen tog slut nu när juni började, den var 100 kr billigare.
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-06-01 22:50:15 följande:
    har ni några tips ang bromsen?
    Ja, gå in i en cykelaffär och be dem spänna den åt dig.
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-06-02 21:23:12 följande:

Jag saknar min cam... *buhuhu*Been är inte alls lika rolig. sommarfluga: äh, kör en tråkig, typ mörkgrå. Det blir lätt så mycket färger annars.
    Va, va?Sålde du den?*Hänger inte med* Köp en ny vettja!
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-06-02 22:11:50 följande:

kajsan för guds skull, berätta för mig hur man får igenom 3 vagnar till 1 barn!
    Eller 7 vagnar till 2 barn
  • Kajsan
    thj skrev 2008-06-02 23:19:25 följande:
    Hmm tjejer gissa hur många jag har haft till 8 knoddar
    Haft, ja usch hur många man haft vill man ju inte ens veta Där har jag tappat räkningen
  • Kajsan
    thj skrev 2008-06-02 23:38:41 följande:
    japp..Lustigt nog har det trappat av sen min kära bugga flytta inmen jag tittar ,men bara lite på UJ *nyfiken på den*Kram
    Ja Uj var spännande, när jag väl fick tanken i huvudet gick det inte att stoppa mig.
    Sambon tror på fullt allvar att jag har en släng av Asbergers, och _inte_ nåt illa menat alls mot de som lider av det, utan på fullt allvar
    UJ var sjukt skön att köra, och det är numera stora tjejens vagn.
  • Kajsan

fröken ida skrev 2008-06-03 11:55:50 följande:

KajsanVilken fin skötväska du vann. Jag var också väldigt sugen men min sambo hade inte blivit glad Han är iofs i Kina och jobbar så han hade inte märkt nått förrän det var för sent.
    [/citat]
    SooJuicy skrev 2008-06-03 11:58:26 följande:
    [citat]
    Åhh, så du vann den kajsan! surar lite som betalde det dubbla för min men det va den värd
    Yes! Jag är så nöjd! Jag sålde en annan idag så det gick jämt upp.
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-06-03 12:14:57 följande:
    Sablans vad snygg den är, vi kommer vara kopior, jag har likadan suflett på been och likadan sittdyna Ska vi gå på promenad?
  • Kajsan
    AnniPanni skrev 2008-06-03 12:53:35 följande:
    Hmm ja jag är ju 177cm lång så räknas väl till lite större . Becon ser ju så himla mycket smidigare ut än Ergon o att den klarar 25kg. Nä jag får väl helt enkelt ta mig in till stan och prova
    Jag ska beställa en Ergo idag, från USA .
  • Kajsan

lillebror ja skrev 2008-06-03 23:43:20 följande:

nu vill jag bli med bugga igen!!! Vad hände med rabaatten hos Babytrade? Har de tagit bort den? Är det någon som kommer ihåg koden som man ska använda sig utav för att få -50 EUR??
    De brukar kunna ge ut den om man mejlar.
  • Kajsan

Imorrn får jag min Bugaboofilt förresten! Jag är sååå nyfiken på den

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13