• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Jimps

Idag ska vi åka till babyproffsen och fösöka välja vilka färger vi vill ha. Jag är mest sugen på sand/brun medan sambon vill ha grå/offwhite. Vi ska även fatta beslutet om vi ska beställa vagnen där eller om vi ska satsa på babytrader. Det gör ju ändå ca 1300 kr i pris. Men på babyproffsen kan man ju lämna tillbaka vagnen om det händer något med barnet.

Är det någon som vet hur babyproffsen är med reklammationer? Kan ju vara bra att veta om man måste reklammera chassi.

• mollan nu
    Lillpinglan skrev 2008-04-18 23:19:26 följande:
    Ingen som har nåt svar om suffletten? Alltså om den går att fälla fram/ner så pass långt (som på t.ex. Teutonia Spirit S3) att ett parasoll är onödigt?

Det finns tre hack att ha sufletten i: helt nedfält, halvt och helt uppfält. KOlla bilderna i bildtråden så ser du hurdet ser ut. mallan brallans vagn ett par inlägg upp i den här tråden har sufletten helt uppe.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Senap
    Lottetottan skrev 2008-04-18 19:06:55 följande:
    Altså, åh... Har kämpat idag med mugghållare och parasoll... Var sjutton är bäst att ha mugghållaren? Har man den på "övre" delen av handtaget så kan man ju inte fälla ihop den max, och har man den nedanför kan man ju inte ha den upprätt samtidigt som sittdelen är nerfälld... Spillde kaffe över hela min Offwhita åkpåse idag... morr... Och parasollet... Jag har tydligen "det gamla" som man inte fäster på liggdelen, utan på chassit... Var sätter ni fast det på det bästa stället och utan att bli helt tokiga när ni fäller ihop vagnen?
    Jag kan inte ge råd för jag förstår inte problemet
    Jag har mugghållaren på hela tiden och det är inga problem med att fälla vagnen fullt.
    Parasoll fin man ju två fästen med och med det stora kan du fästa parasollet på ramen.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Senap

Parasoll FÅR man ju två fästen med och med det stora kan du fästa parasollet på ramen.
    *bakis*

Shoegirl skrev 2008-04-19 07:58:44 följande:
    Jag kan inte ge råd för jag förstår inte problemet Jag har mugghållaren på hela tiden och det är inga problem med att fälla vagnen fullt.Parasoll fin man ju två fästen med och med det stora kan du fästa parasollet på ramen.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • mini2007

Puffar mina tidigare frågor:

Passar parasollet till både Bee och Cam?

Nån som vet om transportväskan till Bee finns i USA?

• Lottetottan
    Shoegirl skrev 2008-04-19 07:58:44 följande:
    Jag kan inte ge råd för jag förstår inte problemet Jag har mugghållaren på hela tiden och det är inga problem med att fälla vagnen fullt.Parasoll fin man ju två fästen med och med det stora kan du fästa parasollet på ramen.
    Nej, jag fick inte två fästen med........... Skall jag gå tillbaks till butiken och kräva det? Är du säker på det?

Och följdfråga, VAR sätter du mugghållaren då? har du någon bild?
    ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • thj
    mini2007 skrev 2008-04-19 08:48:49 följande:
    Puffar mina tidigare frågor:Passar parasollet till både Bee och Cam?Nån som vet om transportväskan till Bee finns i USA?
    parasollet passar både bee och cam
    Transportväskan finns säkert i usa.

kram
  • Lottetottan

Lillpinglan: Nej, sufletten går inte att fälla så långt ner som Teutonians, utan ett parasoll kan vara skönt att ha!

ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • mini2007

Tack thj! Så om det står "Bee parasoll" eller "Cameleon parasoll" så spelar det ingen roll vilket man väljer?

thj skrev 2008-04-19 09:00:57 följande:
    parasollet passar både bee och camTransportväskan finns säkert i usa.kram
  • thj
    mini2007 skrev 2008-04-19 09:22:57 följande:
    Tack thj! Så om det står "Bee parasoll" eller "Cameleon parasoll" så spelar det ingen roll vilket man väljer?
    Tror nog det mer har att gör med färgerna
    men ska självklart kolla så jag inte har fel först..

Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13