• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bina

Någon som har ett hum om var jag ser en livebild på röd bas och denim topp..gärna som sittvagn?

• Fröken Småland
    Bina skrev 2008-04-18 11:41:09 följande:
    Någon som har ett hum om var jag ser en livebild på röd bas och denim topp..gärna som sittvagn?
    Finns antagligen i bildtråden... Tror att jag har en kombo som liknar den i mitt galleri. Denim topp och bas men med röd sittdelstopp. Kolla gärna in .
  • Stargirl
    Mållgan skrev 2008-04-18 08:19:57 följande:
    Åh vi har inte bestämt oss ännu. Eftersom vi inte ska ta reda på kön är djagt ju svårt att ha för mycket färg. Tror det blir en grå/svart eller brun/sand. (Vad tror ni andra blir snyggast???)Men jag är övertygad om att vi kommer bli nöjda vilket som. Provkörde i butik igår och den var helt oslagbar. Har provkört massor och hade i prinsip valt en Teutonia men nu finns det ingen chans att vi tar nåt annat än Bugaboo.
    Personligen tycker jag att grå/svart är så tråkigt. Så jag skulle ta brun/sand den kombon är bara så himla fin. Sen den bruna ihop med rosa eller blått är skitsnyggt om man vill göra den roligare färgmässigt. Vi har vrun/brun med rosa åkpåse. Kanske lite trist men väldigt fint. Så man kan ju välja en enfärgad vagn och piffa den med åkpåse eller parasoll.
    *~Bugaboo RULES~*
  • mammatill2härligavildar
    Stargirl skrev 2008-04-18 12:38:54 följande:
    Personligen tycker jag att grå/svart är så tråkigt. Så jag skulle ta brun/sand den kombon är bara så himla fin. Sen den bruna ihop med rosa eller blått är skitsnyggt om man vill göra den roligare färgmässigt. Vi har vrun/brun med rosa åkpåse. Kanske lite trist men väldigt fint. Så man kan ju välja en enfärgad vagn och piffa den med åkpåse eller parasoll.

Ja grå blir ju lite tråkigare. Men jag tycker det är lättare att matcha med andra färger när man har grå. Fast jag tycker brun/sand är snyggare. Om vi tar det kommer vi nog ha sand bas och brun topp. Eller kanske brun bas.... ja gud va svårt att välja.

Har kommit på att jag gillar denimbas med svart top oxå.

• Chilli

Någon som har symönster på topp till sittdel att dela med sig av?? 

Nu med TRE underbara söner ~~~~www.varanara.se~~~~
  • jessica1979
    jessica1979 skrev 2008-04-18 13:08:50 följande:
    Vad är bäddmåtten i liggdelen?
    På cameleon alltså...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13