• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    Alisa skrev 2008-04-19 11:41:25 följande:
    Men mugghållaren gick bara att beställa utomlands eller? Eller var det bara så att den vars vårt att få tag i butik? Eller har jag drömt?? 
    Näe den går att beställa varsom helst.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Jenny N

Är det någon som kan tipsa om en bra nätbutik i USA?
    Grannen ska dit i maj så jag tänkte skicka vagnen till henne så hon kan skick den vidare hit. Något man bör tänka på? Är det bättre om vagnen ser använd ut? Typ tar och rullar den ute lite så den inte ser helt ny ut. Tänkte om den fastnar i tullen.

• Mawe123
    LillaMiss Piggy skrev 2008-04-19 12:41:09 följande:
    Ni som har beställt från Babytrader Hur lång tid fick ni vänta innan ni fick vagnen?? Jag beställde i fredags förra veckan. Blev ni aviserade innan?
    Jag fick vänta en vecka, vagnen levererades av posten hem till oss.
    William 000213, Lowe 070712
  • titti76

Har man rätt till ångerköp om man köper vagn via nätet från Sverige eller Europa? Förutsatt att man inte använt den då, men man måste väl ha rätt att montera ihop och känna och klämma?

Längtar efter sommaren
  • Stargirl
    titti76 skrev 2008-04-19 15:34:36 följande:
    Har man rätt till ångerköp om man köper vagn via nätet från Sverige eller Europa? Förutsatt att man inte använt den då, men man måste väl ha rätt att montera ihop och känna och klämma?
    Man har enligt internetköplagen 14 dagars ångerrätt men då måste man stå för frakten tillbaka till butiken. Man måste paketera allt som när de kom och ha allt orginal emballage kvar.  Det är en svensk lag så tror inte den gäller i resten av europa.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Lottetottan
    Stargirl skrev 2008-04-19 14:21:00 följande:
    Alla nya parasoller och mugghållare passar både Bee och Cam. Man får fästen med som man kan sätta fast beroende på vart man vill fästa dem. De gamla parasollerna hade bara en fast "krok".
    Jag fick inte med något mer fäste till det parasollet jag köpte nyligen, och jag blir galen av att ha det fäst på chassi-delen, för det hamnar neråt och sticker ut när jag fäller ihop chassit och ska ha in det i bilen. Det blir både smutsigt och snart förstört. Är mäkta irriterad nu efter bara 2 dagars användande... Likaså mugghållaren blir jag tokig på! Efterlyser igen det ULTIMATA stället att placera den på!! SNÄLLA NÅGON!!! En förklaring eller en bild på hur och var ni fäst mugghållaren. den flög av 3 ggr idag, och är ivägen när jag skall fälla ihop vagnen...
    ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • RååSa BuBBlan

Då har även jag besökt simpleworld Skrattande

Blev en gul åkpåse, ääääntligen!! Å jag har velat ha den över ett år nu, men nu e den min

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Stargirl
    Lottetottan skrev 2008-04-19 15:46:25 följande:
    Jag fick inte med något mer fäste till det parasollet jag köpte nyligen, och jag blir galen av att ha det fäst på chassi-delen, för det hamnar neråt och sticker ut när jag fäller ihop chassit och ska ha in det i bilen. Det blir både smutsigt och snart förstört. Är mäkta irriterad nu efter bara 2 dagars användande... Likaså mugghållaren blir jag tokig på! Efterlyser igen det ULTIMATA stället att placera den på!! SNÄLLA NÅGON!!! En förklaring eller en bild på hur och var ni fäst mugghållaren. den flög av 3 ggr idag, och är ivägen när jag skall fälla ihop vagnen...

Jag har min på insidan av chassit på den smala delen av handtaget. Min sitter alltid på plats.

Jag tar alltid av parasollet när jag fäller vagnen. Låter den aldrig sitta kvar.

*~Bugaboo RULES~*
  • Duntoffla
    LillaMiss Piggy skrev 2008-04-19 12:41:09 följande:
    Ni som har beställt från Babytrader Hur lång tid fick ni vänta innan ni fick vagnen?? Jag beställde i fredags förra veckan. Blev ni aviserade innan?
    Jag beställde min på kvällen förra fredagen. Fick den i torsdags. De levererar hem om man är hemma (jag lyckades vara ute precis då så jag fick hämta ut den)
  • Lottetottan
    Stargirl skrev 2008-04-19 16:05:24 följande:
    Jag har min på insidan av chassit på den smala delen av handtaget. Min sitter alltid på plats. Jag tar alltid av parasollet när jag fäller vagnen. Låter den aldrig sitta kvar.
    Men, då kan man ju inte fälla ihop chassit maximalt, va? Om du har mugghållaren på den malaste delen av handtaget?

Ok, skall ta av parasollet framöver...
    ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13