• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • SoFo89
    Angelinah skrev 2008-04-19 21:40:11 följande:
    En blå åkpåse, sommarsufletter i sand/blå/orange. fleece set i sand/gul, rosa canvas 3 st, denim toppar 3 st, lite småplock som mugghållare o dyl.. skötväske lock i olika färger..sen fanns det massor av andra åkpåsar i alla möjliga färger, rätt mycket OTH stuff.. klädslar, åkpåsar å andra tillbehör..
    Fanns inga mugghållare när jag var där igår Annars var det rätt urplockat tycker jag.
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • mollan nu
    Angelinah skrev 2008-04-19 21:40:11 följande:
    En blå åkpåse, sommarsufletter i sand/blå/orange. fleece set i sand/gul, rosa canvas 3 st, denim toppar 3 st, lite småplock som mugghållare o dyl.. skötväske lock i olika färger..sen fanns det massor av andra åkpåsar i alla möjliga färger, rätt mycket OTH stuff.. klädslar, åkpåsar å andra tillbehör..
    en sommarsuflett(till) vore inte fel. Ska nog ta en tur dit på måndag och se om det finns något kul kvar då.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • RååSa BuBBlan
    SoFo89 skrev 2008-04-19 21:44:37 följande:
    Fanns inga mugghållare när jag var där igår Annars var det rätt urplockat tycker jag.
    de fanns det idag.. de verkar som dom plockar upp från lagret då och då..  trodde det skulle va heltomt på hyllorna men jag blev glatt överraskad faktiskt
    mollan nu skrev 2008-04-19 21:44:41 följande:
    en sommarsuflett(till) vore inte fel. Ska nog ta en tur dit på måndag och se om det finns något kul kvar då.
    Gör det, sommarsuffletter kan man inte få för många av
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Senap
    Stargirl skrev 2008-04-19 16:05:24 följande:
    Jag har min på insidan av chassit på den smala delen av handtaget. Min sitter alltid på plats.Jag tar alltid av parasollet när jag fäller vagnen. Låter den aldrig sitta kvar.
    Jag gör likadant. Det går utmärkt att fälla chassit.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • LillaMiss Piggy
    Duntoffla skrev 2008-04-19 18:24:34 följande:
     Min hade de försökt leverera 15.30. Men jag hann hämta ut den på företagsposten samma dag. Hade ju mitt kollinummer att se var den befann sig.
    Hur får man tag på kollinumret? Fundersam
  • artan060914
    LillaMiss Piggy skrev 2008-04-19 22:31:04 följande:
    Hur får man tag på kollinumret?
    Om det är från babytrader så är det bara maila dem och fråga, det gjorde jag och dem är snabba på att svara!
    Mammas tjejer!!
  • artan060914

Är det rea på bugaboo prylar på http://shop.simpleworld.com/ eller?
    Jag fick nämligen höra igår att bugaboo är strikta med att inte någon får lämna rabatt på deras sortiment... Men det kanske inte stämmer??
    Vore ju väldans trevligt med rea iaf

Mammas tjejer!!
  • Kajsan

Tjohopp!
    Jag ska shoppa en grå sittdelsbas med varukorg begagnat.
    vad tycker ni är rimligt att betala?

Helpme helpme!

• Senap
    artan060914 skrev 2008-04-19 22:37:16 följande:
    Är det rea på bugaboo prylar på shop.simpleworld.com/ eller?Jag fick nämligen höra igår att bugaboo är strikta med att inte någon får lämna rabatt på deras sortiment... Men det kanske inte stämmer??Vore ju väldans trevligt med rea iaf
    Det är rea pga av ombyggnad av butik.

Och företag får ej bestömma vad affären ska ta för pris för deras varor. Det är lag på det. De kan rekommendera - men inte bestämma - varför det heter just rekommenderat pris.
    Min svärfar drog ett sånt fall till rätten och vann när han drev Stor & Liten (leksaksbutik)

Själv har jag fått rabatt på Bugaboo-saker när jag handlat mycket.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • trebarnsliv

Jag har tänkt köpa ett parasoll till vagnen, men har svårt att bestämma mig för vilken färg jag ska ha.

Jag har en cam sand/brun med extra klädsel i denim. Har funderat på ett parasoll i offwhite, men har läst här i tråden att nåns barn blev helt bländad av toppen i offwhite och undrar då om det blir likadant med parasollet.

Annars är jag inne på sand.

Vilken färg tror ni skulle bli snyggt till sand/brun sand/denim.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13