• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hannnas

Mållgan... ja det är svårt att bestämma kombo... personligen tycker jag att färger och kön kan kvitta, min son åker just nu runt i sandbasen, med gult bakstycke och cerise suflett har bara fått positiva kommentarer just för att det är en kille med den rosa sufletten MEN smaken är ju såklart delad

Sandbasen rekommenderar iaf jag, den blir ju som sagt inte alls smutsig, el det syns isf inte... sen passar ju sandbasen med alla topar sand/denim är ju urfint till både kille o tjej med sand/brun är fint har jag i mitt galleri och finns flera i bildtråden

Bra val med bugga iaf

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • mammatill2härligavildar

Nej du har ju helt rätt med färgval och kön. Så klart kan man ha vad som hellst till både tjej o kille. Men jag tror vi tar något neutralt till en början och sen pimpar till det när vi ser vad vår bebbe passar i för färger. Ska kika in i ditt galleri nu på en gång o kolla dina buggafäger.

Unna skrev 2008-04-18 08:33:10 följande:
    Åh det är ju så svårt att välja, jag vet! Sen är det ju så personligt vad man gillar också...Jag gillar brunt men ville inte ha en helbrun, tänkte att jag skulle bli less. Har mycket brunt och beige i mina kläder, och tänkte att det blir för mycket att ha en brun/sand.Jag tänkte som så att jag vill sy nya suffletter och sittdelar, då valde jag grå som bas för att jag tycker det är snyggt till alla färger. Tog grå/brun till slut. Nu står den i vardagsrummet och är så fin.Och du - vi hade också nästan bestämt oss för en teutonia, men så fort vi provkörde en Bugga var vi helt fascinerade och så var vi fast.
    Ja grå bas e ju bra om man vill kunna välja massa andra färger till. Visst är det otroligt att buggan verkligen känns så bra som alla säger. Jag var som sagt helt övertygad om att vi skulle ha teutonia och tänkte att "vad är så specielt med bugaboo" eftersom alla som har den verkade höja den till skyarna. Men jag känner på mig att jag kommer bli en sån bugga ägare jag med=)

Hannnnah: Åh det är ju du som har den underbara godisbuggan. Så fin! Såg din med liggdel och sandbas med brun topp. Jätte snygg!

• Hannnas
    Mållgan skrev 2008-04-18 10:16:01 följande:
    Hannnnah: Åh det är ju du som har den underbara godisbuggan. Så fin! Såg din med liggdel och sandbas med brun topp. Jätte snygg!
    tackar

Jag har ju fler kombos... men har inte lagt in bilder på dem har ju sandbasen till allt sen har jag

Bakstycken: gul, brun, svart, orange

Sufflett: gul, brun, orange, rosa 

ska pimpa om den till en Juicevagn sen i sommar
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Senap
    SooJuicy skrev 2008-04-18 07:46:15 följande:
    Finns det kvar nåt på 30% på simplworld på bugga grejor, är det utplockat?
    Svårt att säga. Jag var där igår em och då fanns det massor med parasoll framme.
    Toppar: Framme fanns bara 2 Denim och en massa gula och sand fleece.
    Men när jag frågade så hade de en rosa canvas kvar (som jag köpte) så de kan ju ha mer i lager men de färger de vill bli av med framme.
    Fanns bara 4 åkpåsar (blå, marin, gul och nåt mer som jag glömt) men som sagt - man vet ju inte vad de har i lagret.

Det var inga problem med att hämta upp från lagret till mig iaf.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • anka1791

Jag funderar på att beställa en sittdyna från Ditten&Datten men kan inte bestämma mig för vilket tyg jag ska ta.
    Ni som har dynor därifrån, kan inte ni lägga ut bilder i bildtråden så att jag får se hur dom ser ut i vagnen? Funderar på en i rosa molntyg men är osäker på om den är för babyrosa? (Jag har sand bas och brun topp)

• Fröken Småland
    liar skrev 2008-04-18 11:17:37 följande:
    Hej,Läste i bloggen (www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html)att "GarantiMan har alltid 2 års garanti från Bugaboo. Garanti gäller bara den första köparen. Man har aldrig garanti på begagnad vagn. (int. lagar)"Stämmer det även om man skulle köpa en begagnad vagn på tex. Blocket.se?
    Det stämmer. Barnvagnsbranschen har bestämt att ha en sån regel .
  • Lille Mammsen
    liar skrev 2008-04-18 11:17:37 följande:
    Hej,Läste i bloggen (www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html)att "GarantiMan har alltid 2 års garanti från Bugaboo. Garanti gäller bara den första köparen. Man har aldrig garanti på begagnad vagn. (int. lagar)"Stämmer det även om man skulle köpa en begagnad vagn på tex. Blocket.se?
    Fast OM första ägarens namn ej står på kvittot eller garantilappen ej är inskickad så kan ju ingen inkl. butiken ej bevisa att det inte är du som skulle va den som köpt den ny!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13