• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lourdes
    Mållgan skrev 2008-04-20 09:31:09 följande:
    Va bra! Vad menar du med fixa kvaliten på swivelhjuln??? Blir dom dåliga väldigtg fort?? Funderar eftersom vi ska beställa en bugga på onsdag.
    Nej de blir inte dåliga snabbt, men de ser inte så fina ur efter bara lite användning..
  • mammatill2härligavildar
    Lourdes skrev 2008-04-20 09:48:16 följande:
    Ok! Men va skönt att de "bara" ser dåliga ut, men i allfall inte blir dåliga.
  • Lottetottan

Om jag jobbade för Bugaboo som produktutvecklare skulle jag verkligen, verkligen försöka tänka om i konstruktionen av chassit så man inte MÅSTE vända varukorgen uppoch ner varje gång man skall fälla ihop chassit. Öht ihopfällningen av chassit... Göra om så att man inte behöva skita ner sig själv för att undvika att skita ner handtaget vid ihopfällning samtidigt som man undviker att de saker man har i varukorgen åker ut...

ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • Stella81
    Lottetottan skrev 2008-04-20 10:15:27 följande:
    Om jag jobbade för Bugaboo som produktutvecklare skulle jag verkligen, verkligen försöka tänka om i konstruktionen av chassit så man inte MÅSTE vända varukorgen uppoch ner varje gång man skall fälla ihop chassit. Öht ihopfällningen av chassit... Göra om så att man inte behöva skita ner sig själv för att undvika att skita ner handtaget vid ihopfällning samtidigt som man undviker att de saker man har i varukorgen åker ut...
    Hmm...min varukorg hamnar inte upp och ner när jag fäller ihop chassit..??
  • Lottetottan
    Stella81 skrev 2008-04-20 10:20:25 följande:
    Hmm...min varukorg hamnar inte upp och ner när jag fäller ihop chassit..??
    Inte?!?!?!? HUR gör du då?!?!?
    ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • Stella81
    Lottetottan skrev 2008-04-20 10:21:22 följande:
    Inte?!?!?!? HUR gör du då?!?!?
    Sorry, var lite snabb, jag brukar inte fälla ihop chassit som de gör i instruktionsboken, utan bara fälla bak handtaget ner på fötterna och lyfta in i bilen så. Så jag håller med om att det är dumt.
  • Kajsan

Nu tjatar jag igen.
    Men är det nån som kan säga ett rimligt begagnatpris för grå sittdelsbas och varukorg.
    Jag ska köpa och ska ge prisförslag Snabbt behövs det också

• CT65

När har ni börjat med sittdelen till er baby?

• Ms Kanga
    Kajsan skrev 2008-04-20 11:05:55 följande:
    Nu tjatar jag igen.Men är det nån som kan säga ett rimligt begagnatpris för grå sittdelsbas och varukorg.Jag ska köpa och ska ge prisförslag Snabbt behövs det också
    halva nypriset tycker jag är ett bra riktmärke på begagnat om det inte är använt bara i typ 2 veckor
  • AnniPanni
    Mållgan skrev 2008-04-20 09:31:09 följande:
    Va bra! Vad menar du med fixa kvaliten på swivelhjuln??? Blir dom dåliga väldigtg fort?? Funderar eftersom vi ska beställa en bugga på onsdag.
    Nej inte dåliga men de ser slitna ut fort. Jag har kört min bugga nu i lite mer än en vecka o swivelhjulen ser betydligt äldre ut. Nu har jag iof kört på både grus, sten o gräsmattor (kanske inte direkt de de är tänkta för). Det är alltså inget fel på funktion utan bara utseendemässigt. Blir liksom märken/hack efter vassa stenar etc.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13