• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76
    supermami skrev 2008-04-28 19:26:50 följande:
    har ni tva stycken nu? hur langt ar det emellan dom sma?vi ska vall inte ha tillokning riktigt an Har en tjej som troligtvis vill kopa geckon for 500 euro, men ar inte redo att salja den an
    En kille på 3 år och lillpruttan på bilden är 7 månader. Har ingen erfarenhet av bee. Var nära att köpa en men ändrade mig i sista sekund och köpte gecko istället. Behövde en vagn som tar lite plats i bilen då vi bilar en del. Behåll dem båda, om du har möjlighet.
  • madebyinferno

Vad har ni för kombo på vagnarna och vad för färg på parasollet (ni som har) till det??

Har ju brun bas med grön fleecetop för tillfället, har väl tänkt och sy något så fort jag får fart på min j-a maskin igen men vet inte ännu vad det blir för färger...

så om jag nu ska slå till på ett parasoll, vad för färg ska jag ha???

brun som basen, svart som går till allt eller vad??? Vit går iaf bort om det nu finns

förresten, denim finns inte som paeasoll väl?? det hade ju varit snyggt om jag nu fixar mig en denimbas också

guuuud vad jag skulle vilja ha ett extra schassi som sovvagn här hemma.....

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • leson76
    SooJuicy skrev 2008-04-28 19:30:35 följande:
    Här har jag en bild med en skiphop på buggen.Klickbar bild
    Smart, ser ut att sitta som berget. Ska testa även den varianten.
  • supermami
    Svar på #6053
    lutar at det.
    Vagnar blir lite som bebisar
  • madebyinferno
    Kajsan skrev 2008-04-28 19:14:16 följande:
    Näää jag gillar min Bee starkt! Fast herrn här tycker att den är bökigare att få in i bilen än camen...
    Hur gör han då??? Min make blev inte såld på Bee förrän han skulle ha i och ur den i bilen DÅ ramlade hans polett ner vilken pärla det är

Och nu är den nystylad med en khakisuflett också
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Läängtar

Äntligen hittade jag hit =)

Kan man ha en Bugabo Bee till en 2-åring?
    Är den rymligare än Cameleon? Sålde nämligen min för att den blev trång för dottern.

• titti76
    Läängtar skrev 2008-04-28 20:05:02 följande:
    Äntligen hittade jag hit =) Kan man ha en Bugabo Bee till en 2-åring?Är den rymligare än Cameleon? Sålde nämligen min för att den blev trång för dottern.
    Bee ska väl funka upp till 4år, men jag tycker att den är smalare än Cameleon. Min son sitter luftigare i Camen. Jag har iofs åkpåse i Bee.
    Längtar efter sommaren
  • CamillaKamel

någon som har en cameleon som vill mätta måttet mellan sitsen och högst upp på ryggdelen(längst ut på rammen)?
    är alltså inte intresserad av hela rammenmått för det kan jag kolla på internet utanbara ryggenslängd.
    tack snälla!

• Hannnas
    CamillaKamel skrev 2008-04-28 20:32:28 följande:
    någon som har en cameleon som vill mätta måttet mellan sitsen och högst upp på ryggdelen(längst ut på rammen)?är alltså inte intresserad av hela rammenmått för det kan jag kolla på internet utanbara ryggenslängd.tack snälla!
    50cm
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • CamillaKamel

tack!! är det till ytterkanten på rammen?

Hannnas skrev 2008-04-28 20:37:56 följande:
    50cm
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13