• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • kirsikka

Slänger en fråga här när jag ser att det varit mycket snack om ståbrädor och skötväskor. Har nu fått min Bugaboo-ståbräda till Camen jag har den med liggdelen på. Vilken skötväska? Det går ju inte hänga något över styret nu när man kör med ett barn som åker ståbrädan? (jag har dessutom bara en jättestor från Gaia & -ko som jag köpt till dubbelvagnen, behöver en mindre till Camen). Finns det något man kan hänga "från sidan"?

• Hannnas
    Angelinah skrev 2008-04-29 08:27:51 följande:
    DEN E HÄRLIGT ORANGE
    *dreggel*

Alltså, de väskorna är ju så grymt snygga!! Hade den som Duntoffla har idag funnits när jag köpte OIOI hade den varit en stark kandidat, för ursnygg är den!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • RååSa BuBBlan
    Hannnas skrev 2008-04-29 08:29:44 följande:
    *dreggel*Alltså, de väskorna är ju så grymt snygga!! Hade den som Duntoffla har idag funnits när jag köpte OIOI hade den varit en stark kandidat, för ursnygg är den!
    Ja eller hur!! tänk om man kunnat ha en HOBO till varje färgkombo Räcka ut tungan  *mums*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Hannnas
    Angelinah skrev 2008-04-29 08:34:01 följande:
    Ja eller hur!! tänk om man kunnat ha en HOBO till varje färgkombo   *mums*
    hahaaa hade ruinerat mig

Idag kör jag "juicevagn" beige bas, orange bakstycke och gul suflett
  • Azel
    Hannnas skrev 2008-04-29 08:40:44 följande:
    hahaaa hade ruinerat mig Idag kör jag "juicevagn" beige bas, orange bakstycke och gul suflett
    Skulle nog oxå behöva olika skötväskor
    Idag ser min vagn ut så där....Gamla rosa fleece sufflet, den nya ceriserosa sittdel, sand sittdel och röd varukorg, och min giganstiska OiOi Carry All, rosa med röda detaljer
  • Hannnas
    Azel skrev 2008-04-29 08:44:43 följande:
    Skulle nog oxå behöva olika skötväskorIdag ser min vagn ut så där....Gamla rosa fleece sufflet, den nya ceriserosa sittdel, sand sittdel och röd varukorg, och min giganstiska OiOi Carry All, rosa med röda detaljer
    ohhh fin vagn! snyggt med de två olika rosa och sen röd varukorg!!
  • madebyinferno
    Satu skrev 2008-04-29 08:29:22 följande:
    Slänger en fråga här när jag ser att det varit mycket snack om ståbrädor och skötväskor. Har nu fått min Bugaboo-ståbräda till Camen jag har den med liggdelen på. Vilken skötväska? Det går ju inte hänga något över styret nu när man kör med ett barn som åker ståbrädan? (jag har dessutom bara en jättestor från Gaia & -ko som jag köpt till dubbelvagnen, behöver en mindre till Camen). Finns det något man kan hänga "från sidan"?
    Slår ett slag för skiphop saddlebag, har den hängandes från sidan när åkbrädan används annars på styret, tror bild finns i mitt galleri rymmer mer än man tror eftersom den ser liten ut kan jag säga
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • kirsikka
    martina78 skrev 2008-04-29 08:48:51 följande:
    Slår ett slag för skiphop saddlebag, har den hängandes från sidan när åkbrädan används annars på styret, tror bild finns i mitt galleri rymmer mer än man tror eftersom den ser liten ut kan jag säga
    Tack för tipset, den var jättefin, men har svårt att tro att mina prylar får plats (har en bebis som kräks och bajsar mycket och ofta... ). Kanske om man har två, en på varje sida....?

Ska kolla dock...
  • Olivia och Max

Nu har vi blivit med travelbag till vår Cameleon. Nästa vecka bär det av till Barcelona. Bee tänker vi linda in i bubbelplast snålt kanske men så får det bli. Har inte råd att köpa båda väskorna just nu. Fast jag har god lust.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13