• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • myHappiness
    myHappiness skrev 2008-04-28 12:43:00 följande:
    Jag efterlyser bilder på brun bas med denim topp resp blå bas med denim topp. Någon?
    puffar på
  • Lottetottan
    karisa skrev 2008-04-28 17:51:23 följande:
    tänkte fråga lite om skötväskor, såg att ni var inne på det! När jag köpte min cam för två veckor sen sa säljaren att man inte ska ha skötväska på den. Har ni det och vad har ni för skötväskor som är bra. Själv har jag en skip hop duo men jag tycker inte den hänger så bra.
    Sa säljaren att man inte skall ha skötväska på den?!?!? Hur tänkte han då att man skulle få med sig sitt pick o pack? Man är ju lätt beroende av sin väska menar jag... Och visst funkar det med väska på!!! Har också en OiOi, och det funkar grymt!!! Finns bild i mitt galleri med...

Nu tjatar jag vidare om sommarsuflett i silver till camen... Alltså, på den här bilden tycker jag allt det ser ut som att det är en silversuflett på en cam i bakgrunden, eller?! Och så ser alla bilderna ut på sommarsufletterna, på t.ex. Kidzshop... Varför finns det alltid en silvrig topp i bakgrunden om den inte finns att köpa?

ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-28 14:25:58 följande:
    någon lade ut sin för 4000 kr och den försvann på ett kick. underpris tycker jag, speciellt då det ingick extra klädsel och reseväska. för b6000 kr kan vagnen bli kvar ett tag. det beror så klart på vilket skick vagnen är i och vilka tillbehör som ingår MEN för  5000 kr  kan det nog gå snabbt...även 5600 kr.
    självklart bara spekulationer.
    Han var 19 år och sålde den åt sin syster, hade ingen aning om vad han sålde.
    Det ingick förövrigt 3 toppar, åkpåse och transportväska
  • trullsa

Det är en gecko som står där bakom med silversufflett.Tyvärr finns bara silver till geckon.

Lottetottan skrev 2008-04-28 18:27:57 följande:
    Sa säljaren att man inte skall ha skötväska på den?!?!? Hur tänkte han då att man skulle få med sig sitt pick o pack? Man är ju lätt beroende av sin väska menar jag... Och visst funkar det med väska på!!! Har också en OiOi, och det funkar grymt!!! Finns bild i mitt galleri med...Nu tjatar jag vidare om sommarsuflett i silver till camen... Alltså, på den här bilden tycker jag allt det ser ut som att det är en silversuflett på en cam i bakgrunden, eller?! Och så ser alla bilderna ut på sommarsufletterna, på t.ex. Kidzshop... Varför finns det alltid en silvrig topp i bakgrunden om den inte finns att köpa?
  • supermami
    Lottetottan skrev 2008-04-28 18:27:57 följande:
    Nu tjatar jag vidare om sommarsuflett i silver till camen... Alltså, på den här bilden tycker jag allt det ser ut som att det är en silversuflett på en cam i bakgrunden, eller?! Och så ser alla bilderna ut på sommarsufletterna, på t.ex. Kidzshop... Varför finns det alltid en silvrig topp i bakgrunden om den inte finns att köpa?
    ar dom inte gra/silvriga? och det ar vall en gecko?
    gecko och bee har ju silvrig.
  • supermami

ok fragar igen.... ramen pa geckon och cam ar do lika breda?

• Finasteunge

var på spralligabarn ida med vagnen och hon tittade på den och skrev till bugaboo vad det var för fel.
    Men dom vill att ja ska komma in en extra gång i morgon så dom kan kolla på det ordentligt...
    Men har ett nytt chassi inom två veckor =D

• titti76

imorgon får jag min vagn, hoppas att jag får en som är ok i handtaget, det känns lite nervöst.

Nu ska jag bara bestämma mig hur jag ska göra med min Bee, ska jag behålla den eller inte, hur skulle ni gjort? Vi har ingen bil så det känns lite lyxigt kanske att ha en resevagn....

Längtar efter sommaren
  • leson76
    Duntoffla skrev 2008-04-28 15:49:30 följande:
    Najs! Vad stor den är! Är det någon som har bild på hur de hänger sin Skip Hop Duo på Buggan? Får inte till det...
    det ska finnas bild i tråden någonstanns..hrmm
    börja från insidan och häng ut-över...förstår du?
  • supermami

titti76: funderar ocksa pa om jag ska salja bee eller inte????

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13