• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • madebyinferno
    Duntoffla skrev 2008-04-28 15:49:30 följande:
    Najs! Vad stor den är! Är det någon som har bild på hur de hänger sin Skip Hop Duo på Buggan? Får inte till det...
    Ja jag undrar vad jag ska fylla den med klarar mig ju med en saddlebag till två barn

Kanske kan stoppa Elias i väskan och så kan Linnéa åka bugga
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Glenda Glad
    Stargirl skrev 2008-04-28 15:45:52 följande:
    HAR NI SETT???www.alltombarn.se/Man kan vinna resa till Amsterdam en Bee och demo på självaste huvudkontoret Vem ska vara med *s*
    Lite jobbig tävling att vara med i om man inte bor i Stockholm Skrikandes
    Blev ju hur glad som helst för att få vara med i en tävling för vem vill inte vinna en bee. Det suger.
  • madebyinferno

Skulle sittdyna i frotté vara vettigt?? tänkte på sommaren efter ett dopp kanske... Kanske skulle vara skönt även i en cykelsadel, vad tror/tycker ni om det tjejer???

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Duntoffla
    martina78 skrev 2008-04-28 15:52:09 följande:
    Ja jag undrar vad jag ska fylla den med klarar mig ju med en saddlebag till två barn Kanske kan stoppa Elias i väskan och så kan Linnéa åka bugga
    Haha...bra idé!
    martina78 skrev 2008-04-28 15:53:50 följande:
    Skulle sittdyna i frotté vara vettigt?? tänkte på sommaren efter ett dopp kanske... Kanske skulle vara skönt även i en cykelsadel, vad tror/tycker ni om det tjejer???
     Jag tycker att det verkar bra. Det suger ju upp lite om det blir svettigt i sommar
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-04-28 15:43:12 följande:
    Näpp enligt info var han väldigt ung!! Va ju kajsa som köpte den....hon han före mig
    Jo, vet att det va kajsan som gjorde kapet
    martina78 skrev 2008-04-28 15:53:50 följande:
    Helt vettigt tycker jag. Har haft koeka överdrag, de va i frotte, väldigt praktiskt och framförallt skönt när det är varmt
  • Stargirl
    Glenda Glad skrev 2008-04-28 15:52:36 följande:
    Lite jobbig tävling att vara med i om man inte bor i Stockholm Blev ju hur glad som helst för att få vara med i en tävling för vem vill inte vinna en bee. Det suger.
    Men man kan ju vara med iaf. Sök på nätet efter roliga saker att göra...fast det är kanske svårt att veta hur långt dessa är ifrån varandra.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Glenda Glad

Stargirl: ja, det är trist att vara negativ, men jag är helt borta på hur Stockholm ser ut.  Åker till Stockholm så extremt sällan och då bara på jobb så det enda man ser är hotellrummet och centralstationen
    Skansen vet jag ju finns, jag var där som barn och tyckte det var jättekul. Kanske man kan hitta på något runt det.
    Hmm, få fundera på hur sugen jag är på tävlingen helt enkelt 

• karisa

tänkte fråga lite om skötväskor, såg att ni var inne på det! När jag köpte min cam för två veckor sen sa säljaren att man inte ska ha skötväska på den. Har ni det och vad har ni för skötväskor som är bra. Själv har jag en skip hop duo men jag tycker inte den hänger så bra.

• Hannnas
    karisa skrev 2008-04-28 17:51:23 följande:
    tänkte fråga lite om skötväskor, såg att ni var inne på det! När jag köpte min cam för två veckor sen sa säljaren att man inte ska ha skötväska på den. Har ni det och vad har ni för skötväskor som är bra. Själv har jag en skip hop duo men jag tycker inte den hänger så bra.
    självklart har vi skötväska på cammen går kanon! vi har en OIOI hobo, finns bild i bildgalleriet
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13