• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-04-28 22:07:03 följande:
    Har inte testat den men den ser ju ut att passa cammen men inte bee, för bee har ju bromsen mitt bak (som fun)
    Ah! Smart! det tänkte jag inte på!
  • Fröken Småland

OK, nu tror jag att det en gång för alla är dags att göra en ståbrädeutredning. Ni som vill vara snälla och bidra med info kan väl inboxa mig, så sammanställer jag och vidarebefordrar så det kommer med i bloggen.

Ange ståbrädans märke
    Ange vagnens modell
    Ange kompabiliteten; OK eller perfekt

Typ: Jag har en Buggyboard och den sitter OK på min Bee

Självklart är jag ju då inte intresserad av Bugaboos egna brädor .

• FL Lisa

sweet surrender - ingen aning tyvärr. men har ju svårt att tro att dom skulle gjort den nya transportväskan massor med mindre

• Senap
    mamma2003 skrev 2008-04-28 22:14:26 följande:
    OK, nu tror jag att det en gång för alla är dags att göra en ståbrädeutredning. Ni som vill vara snälla och bidra med info kan väl inboxa mig, så sammanställer jag och vidarebefordrar så det kommer med i bloggen.
    Nice! *väntar tålmodigt*
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • trullsa

oh vad snygg nya bugaboo babyskydd är! Den har ju samma sufflett som min gecko.

• madebyinferno
    mamma2003 skrev 2008-04-28 22:14:26 följande:
    OK, nu tror jag att det en gång för alla är dags att göra en ståbrädeutredning. Ni som vill vara snälla och bidra med info kan väl inboxa mig, så sammanställer jag och vidarebefordrar så det kommer med i bloggen.Ange ståbrädans märkeAnge vagnens modellAnge kompabiliteten; OK eller perfektTyp: Jag har en Buggyboard och den sitter OK på min BeeSjälvklart är jag ju då inte intresserad av Bugaboos egna brädor .
    Bollade lite fult över bollen till dig märker jag hoppas det är okej
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • supermami

nu har tjejen som var intr. av min gecko bestamt sig. men det tog en vecka och nu har jag angrat mig, det har jag vall ratt till?

• jule

mamma2003 - såg dina vårpimpade buggisar, skitsnygga båda två
    annars allt bra hoppas jag...

• imsa

lite OT, ber om ursäkt för det. Mem har sett att det pratats om NM's "specialutgåva" av BB. Är det någon som beställt vagnen ifrån NM? Eller kanske beställt ngt annat därifrån?

♥ nu är hon här ♥
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-04-29 00:04:38 följande:
    lite OT, ber om ursäkt för det. Mem har sett att det pratats om NM's "specialutgåva" av BB. Är det någon som beställt vagnen ifrån NM? Eller kanske beställt ngt annat därifrån?
    Ja, vem 17 är det som har den? Kolla i bildtråden, den finns där ivarjefall.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13