• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Caeruleus
    Mountainleaf skrev 2008-05-01 14:56:09 följande:
    Här en till granne i Älvsjö med Bee ;) Jag köpte min Bee när snön(??) försvunnit för länge sen och har inte använt den så mycket ännu.
    Så roligt men en till Älvsjöbo. Är du nöjd med din Bee?
  • Finessan

Duntoffla, vilken jättefin suflett du har sytt! Längtar efter min Cam, men den dröjer ett tag till... Ledsen

Än har den feta damen inte sjungit
  • Duntoffla
    Finessan skrev 2008-05-01 22:17:13 följande:
    Duntoffla, vilken jättefin suflett du har sytt! Längtar efter min Cam, men den dröjer ett tag till...
     Tack! Har du beställt den i svensk butik eller utomlands? Vilka färger blev det?
  • Finessan

Jag beställde den här hemma hos Simple World. Fick 10 % så då fick det bli det istf Babytrader.

Brun bas och sand topp. Känns som ett bra val för oss. Ska fixa en Oioi Hobo till så blir det perfekt sen.

Än har den feta damen inte sjungit
  • Kajsan

Jag är bara sååå ledsen över att det verkar omöjligt att sy till Been

• Duntoffla
    Finessan skrev 2008-05-01 22:25:08 följande:
    Jag beställde den här hemma hos Simple World. Fick 10 % så då fick det bli det istf Babytrader. Brun bas och sand topp. Känns som ett bra val för oss. Ska fixa en Oioi Hobo till så blir det perfekt sen.
     Snyggt! Ja, jag gillar min nya OiOi Hobo så den kan jag rekomendera. Sen kommer även min Petunia passa bra till.
    Kajsan skrev 2008-05-01 22:25:27 följande:
    Suflett? Ja, det är nog ännu krångligare än Cam tyvärr
  • mollan nu
    Kajsan skrev 2008-05-01 22:25:27 följande:
    Jag som sett några hemma sydda på ebay tänkte att det kanske inte är så svårt. Ska hämta hem vår bee i morgon så jag vet inte riktigt hur den ser ut vid fästena
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Duntoffla
    mollan nu skrev 2008-05-01 22:35:41 följande:
    Jag som sett några hemma sydda på ebay tänkte att det kanske inte är så svårt. Ska hämta hem vår bee i morgon så jag vet inte riktigt hur den ser ut vid fästena
    Är man duktig så kan man säkert klura ut det. Jag är tyvärr inte någon sömmerska. Tror också att fästena kan vara lite kluriga
  • flowerLowa

hej svejs! har kollat eran bild-tråd och tycker att vagnarna är SÅÅ snygga!!!  jag undrar var ni får tag på de snygga personliga suffletterna.. syr ni själva.. tror jag läste nån som hade hittat på blocket, men jag hittade inget där när jag sökte... är ni alla så duktiga på att sy?? får man göra en beställning???

~~Bebisfabrik sedan december 2006~~
  • AnniPanni

Fick lite funderingar över en annons på tradera...brun klädsel till camen men det står också att allt skickar ifrån USA. Passar de amerikanska toppklädslarna på de europeiska vagnarna?
    Har för mig att jag läst någonstans att deras bälten sitter annorlunda eller är jag helt ute och vimsar nu?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13