• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mollan nu
    Duntoffla skrev 2008-05-01 22:36:53 följande:
    Är man duktig så kan man säkert klura ut det. Jag är tyvärr inte någon sömmerska. Tror också att fästena kan vara lite kluriga
    kanske kan lura mamsen till att sy en suflett, hon har jobbat som sömmerska flera år så hon kanske klarar det.
    Vet du hur fästena funkar, är det som knapphål?
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Duntoffla
    AnniPanni skrev 2008-05-01 22:44:37 följande:
    Fick lite funderingar över en annons på tradera...brun klädsel till camen men det står också att allt skickar ifrån USA. Passar de amerikanska toppklädslarna på de europeiska vagnarna?Har för mig att jag läst någonstans att deras bälten sitter annorlunda eller är jag helt ute och vimsar nu?
    Jag har också för mig att någon här sagt att bältena är annorlunda där.
    mollan nu skrev 2008-05-01 22:44:57 följande:
    kanske kan lura mamsen till att sy en suflett, hon har jobbat som sömmerska flera år så hon kanske klarar det.Vet du hur fästena funkar, är det som knapphål?
    Ja, hon kan säkert! Jag har ingen aning om fästena tyvärr. Har ingen Bee själv men tycker enligt bild att det ser lite svårt ut....
  • Duntoffla
    flowerLowa skrev 2008-05-01 22:39:50 följande:
    hej svejs! har kollat eran bild-tråd och tycker att vagnarna är SÅÅ snygga!!!  jag undrar var ni får tag på de snygga personliga suffletterna.. syr ni själva.. tror jag läste nån som hade hittat på blocket, men jag hittade inget där när jag sökte... är ni alla så duktiga på att sy?? får man göra en beställning???
     Finns kanske några här som syr åt andra...
  • mollan nu
    Duntoffla skrev 2008-05-01 22:47:10 följande:
    Ja, hon kan säkert! Jag har ingen aning om fästena tyvärr. Har ingen Bee själv men tycker enligt bild att det ser lite svårt ut....
    Då är det svårt att veta

Ang fästet på midjebältet i usa så ser man bra på den här bilden hur det sitter: http://www.hugsforyourbug.com/popup/2_01.html
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • AnniPanni
    mollan nu skrev 2008-05-01 23:03:21 följande:
    Då är det svårt att veta Ang fästet på midjebältet i usa så ser man bra på den här bilden hur det sitter: www.hugsforyourbug.com/popup/2_01.html
    Med andra ord så borde det inte bli så himla snyggt med en amerikansk toppklädsel på en svensk vagn - speciellt inte som man skulle få sy om den för att passa midjebältet o sen få två extra hål i ryggen.....
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2008-05-01 22:36:53 följande:
    Är man duktig så kan man säkert klura ut det. Jag är tyvärr inte någon sömmerska. Tror också att fästena kan vara lite kluriga
    Stora lilla J här på FL är riktigt duktig och hon satt och jobbade med bee suflet en hel helg innan hon fick ge upp.
    Den är mycket lurigare än Cam sufletten...
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-01 23:21:35 följande:
    Stora lilla J här på FL är riktigt duktig och hon satt och jobbade med bee suflet en hel helg innan hon fick ge upp.Den är mycket lurigare än Cam sufletten...
     Det kan jag tänka mig. Jag tyckte Cam-sufletten var tillräckligt jobbig. Dock håller jag nu på med en gul fleece suflett till min Cam. Vi får väl se hur den blir...
  • Bellahhh

Åh nu ska jag snart cykla till posten å hämta min silversuflett till geckon :D Spännande! Hoppas det blir snyggt !

• Fröken Småland

Hörni, det går trögt med ståbrädeutredningen. Jag har fått ett (!) tips, om Buggyboard från Lascal. Är det någon som har erfarenhet av någon annan bräda? Finns ju massor t ex Brio, Emmaljunga och Teutonia. Själv skall jag prova en av märket Babyboom när jag kommer hem från min minisemester .

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13