• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • RååSa BuBBlan
    mamma2003 skrev 2008-05-01 19:28:35 följande:
    Angelinah: Tokfina buggor i bildtråden! En av varje liksom precis som jag, en diskret och en lite galen, beroende på humör .Är grymt imponerad av kombon orange/cerise. Med den gula åkpåsen till blir jag nästan religiös *rullar upp tungan*.
    Tack

Ja, det är utmärkt med TVÅ har jag upptäckt, som att välja kläder när man ska ut

Ja, orange/cerise e urfin verkligen å håller med om gula åkpåsen till det *mums* Räcka ut tungan

Dina e riktigt goda dom åxå, sand/offwhite va riktigt stilig måste jag säga  å röd/gul/pussel så där riktigt färgsprakande, den dynan va verkligen sååå passande till!!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • WilliamNellyJamie

jaha har varit och visat upp vagnen som inte har fungerade bromsar samt bumperbaren är sönder....vet någon hur lång tid bugaboo brukar ta påsig att återkomma till butik när något är sönder?????

köpte mugghållare i dag i alla fall, såååå bra äntligen slipper jag hålla kaffet i handen

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Mamisita

Föresten hur är det att ha ståbräda? Måste man ha styret högt för att barnet ska få plats? Hur fungerar det i snö?

• Fröken Småland
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-01 19:34:44 följande:
    jaha har varit och visat upp vagnen som inte har fungerade bromsar samt bumperbaren är sönder....vet någon hur lång tid bugaboo brukar ta påsig att återkomma till butik när något är sönder?????köpte mugghållare i dag i alla fall, såååå bra äntligen slipper jag hålla kaffet i handen
    Hade de inte en bumperbar hemma? Jag tror det är ganska mycket upp till butiken hur de vill lösa kundens problem. Jag var t ex i en butik förra veckan och då stod det en Bee med tre hjul. Expediten såg att jag blev förvånad och kommenterade: Ja, ursäkta att det saknas ett hjul, det var en som hade fastnat med hjulet i en rulltrappa så vi tog ett på vår vagn så hon fick sin vagn hel igen. Snacka om att jag vände från att ha tänkt; "Shit vad billigt att ställa en halvtrasig vagn i butiken" till att tänka något helt annat .
  • Duntoffla
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-01 19:34:44 följande:
    jaha har varit och visat upp vagnen som inte har fungerade bromsar samt bumperbaren är sönder....vet någon hur lång tid bugaboo brukar ta påsig att återkomma till butik när något är sönder?????köpte mugghållare i dag i alla fall, såååå bra äntligen slipper jag hålla kaffet i handen
     Tackar här! (försökte svara i din GB men kommer inte in...) Tyvärr tog sufletten ett tag att sy mest beroende på att det var den första och jag är kass på att sy. Nästa kommer nog att gå smidigare
  • lewwe

Vilken fin suflett. Hur mycket tyg behöver man för att sy en??? Tänkte beställa tyg på nätet men svårt att veta när jag inte är så sykunnig ( är inte jag själv som ska sy, som tur är).

Duntoffla skrev 2008-05-01 20:13:18 följande:
     Tackar här! (försökte svara i din GB men kommer inte in...) Tyvärr tog sufletten ett tag att sy mest beroende på att det var den första och jag är kass på att sy. Nästa kommer nog att gå smidigare
  • Duntoffla
    lewwe skrev 2008-05-01 20:25:47 följande:
    Vilken fin suflett. Hur mycket tyg behöver man för att sy en??? Tänkte beställa tyg på nätet men svårt att veta när jag inte är så sykunnig ( är inte jag själv som ska sy, som tur är).
    Tack! Jag köpte 1 meter av varje tyg (ytter och inner). Det som jag däremot inte tänkte på var att nu hade jag inget val på hur mönstret hamnade. Hade jag haft det som jag velat hade jag behövt mer yttertyg. Nu fick det bli på ett håll.
  • lewwe

Tack för hjälpen!!!

Duntoffla skrev 2008-05-01 21:05:11 följande:
    Sen går det åt kantband och resårsnoddar till att hålla fast sufletten
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13